{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Jakob M
Jakob M
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121

Bose acoustimass {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg står i den situation hvor jeg skal overgå til væghængte højttalere.....æv.

Mit anlæg er 5.1 med en Denon AVR2807 som forstæker og bl.a. fronter fra Aurum Cantus. Det bruges til tv, film og musik med Ipad som kilde.

Så nu er udfordringen at finde noget småt og diskret som virker til film og musik.....og tænker umiddelbart på Bose's acoustimass. Har ikke synderligt meget erfaring med det men har hørt enkelte systemer som gav acceptabel lyd. Og ville gerne beholde elektronikken i mit setup

Spørgsmål:
-virker bose's højttalere med andre forstækere ?
-virker de til stereo (2.1)
-er der andre spændende alternativer på markedet ?

Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bose acoustimass
  • #1   31. mar 2013 het seriøst, så synes jeg du skal kigge på noget andet, for det bose, det spiller virkelig af helvede til........

• #2   31. mar 2013 Ronnie er da ikke så særlig fornuftigt svar at komme med;)
    Jeg er meget godt tilfreds med mit Bose hvis man også tænker størrelse kan godt blive enige om prisen er i overkanten men spiller nu også godt selvfølgelig nok ikke sammenlignet med dit helt vanvittige setup...
    Til Jacob umiddelbart vil jeg godt mene du kan bruge en anden forstærker da det jo bare går almindelig højtalerkabel i dem.. Har ikke selv prøvet det..

• #3   31. mar 2013 beklager hvis du føler dig forsmået, men sagen er at bose bruger 90% af deres penge på markedsføring og MEGET lidt på faktisk at udvikle noget der spiller bare til nærmelsesvis godt....

og mit anlæg er sgu da ikke noget særligt, så den hopper jeg ikke på

nej jakob er faktisk vant til noget grej som faktisk spiller ganske hæderligt, mildt sagt....

derfor mener jeg at det er et KÆMPE skridt ned af stigen

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #4   31. mar 2013 Prøv at kigge på noget brugt KEF KHT2005.1 smiley det er sgu nogle dejlige sateliter.

• #5   31. mar 2013 Føler mig overhovedet i forsmået... Jeg er vældig godt tilfreds med mit bose anlæg.
    Og det du siger passer nu ikke helt.. Er da mærkeligt at forlystelsesparker ofte bruger bose..men ja bliver vi nok ikke enige om alligevel..
    Og ja Jakob er vel også klog nok til at han lige vil høre det spille inden han køber og så kan han jo selv vudere..

Kommentér på:
Bose acoustimass

Annonce