{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.107 visninger | Oprettet:

Morten B
Morten B
Tilmeldt:
8. feb 2011
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103

Nad forstærker - Dali {{forumTopicSubject}}

Jeg står og mangler en forstærker da jeg har brændt min denon af smiley

Har kigget på nad c 370 og nad c 372, hvad er forskellen? Og hvilken vil i anbefale når man også skal tænke på prisen?

Forstærkeren skal trække 4 Dali 909


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nad forstærker - Dali
  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #1   7. mar 2013 Jeg ville kigge Rotel i stedet for Nad. Det Nad jeg har hørt, syntes jeg er ret kedeligt.

  • #2   8. mar 2013 Enig med Casper C. Der er ikke styr nok på bassen med C372. Men hvis du brokobler C372, og så en C272 til hver 909, så begynder det og ligne noget.

  • #3   8. mar 2013 Det rotel jeg har hørt var ellers utrolig elendigt ala sony og den slags. Så meget hellere nad 2600 eller 2700 til de dali´er.

  • #4   8. mar 2013 Sony har ligesom så mange andre producenter lavet billigt skrammel, men også dyrt vellydende kram.

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #5   8. mar 2013 Kan i nævne en forstærker?

    Tænker at mine højtallere er for små til at bruge effektforstærknings og forforstærker men bare en almindelig forstærker?

    Der skal dog bare kunne komme en subwoofer til forstærkeren smiley


  • #6   8. mar 2013 For små?? Dali 909 er da nogle kæmpe skrumler, der nemt sluger 200watt eller mere! Hvis de bliver fodret ordentligt vil du glemme alt om subwoofer.

    Effekt:
    http://shop.emotiva.com/collections/amplifiers/products/xpa5

    Så kan du bruge den her som pre:
    (link fjernet)

    Og så sælg din subwoofer smiley





  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #7   9. mar 2013 hvad skal jeg så have hvis jeg vil have mine 4 højtallere til at spille??
    altså jeg har faktisk kun sat to extra højtallere til for at få en mere markant bas, en som ikke bare passer til musikken, men en bas som man også kan mærke uden det forringer eller andet der vil give os lysten til at skrue ned..

    Men som i nok har fundet ud af ved jeg ikke særlig meget om det her :s


  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #8   9. mar 2013 hvor mange watt vil i anbefale? jeg har bare altid hørt af forforstærker og effekforstærker er til "overdrevet store højtallere"

  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #9   9. mar 2013 Du skal ikke tænke så meget på watt antalet. Men mere på hvor strømstærk forstærkeren er.

    Jeg ville kigge på den effekt og forforstærker Thomas a linker til. Det ser sq lækkert ud. Der er masser af kræfter i den effekt. Du kan også kigge på Cayin 352b. Det er også en fed forstærker med masser af kræfter.


  • #10   10. mar 2013 Den jeg linker til kan sagtens trække dem alle 4 for fulde gardin.

  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #11   10. mar 2013 Thomas A: Det ligner også en kræftkarl:-)

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #12   19. mar 2013 kan den der ekfektforstærker trække alle 4 højtallere og en subwoofer?

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #13   19. mar 2013 Thomas A .. nu ved jeg godt at du linker til en efekforstærker

    Men jeg havde nu regnet med at købe brugt for at få mest muligt lyd for pengene smiley
    så fandt dem her på dba, hvad siger i til dem?
    http://www.dba.dk/effektforstaerker-nad-216th/id-90578867/
    jeg fandt også en nad 2700 til 1500,- som Dennis N linker til


Kommentér på:
Nad forstærker - Dali

Annonce