{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.262 visninger | Oprettet:

Hjælp! Min ene højtaler skratter. {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har et problem, min højre front speaker skratter helt vildt nogle gange.
Jeg har prøvet at bytte rundt på kablerne (højre og venstre). Når jeg gør det, så skifter skratten fra den ene til den anden højtaler, dvs. at det er ikke højtaleren og det er heller ikke kablet.

På forhånd tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Min ene højtaler skratter.
  • #1   24. feb 2013 Når du bytter rundt på kablerne og problemet flytter sig, så er det da kablet, der er en dårlig forbindelse ved.

  • #2   24. feb 2013 Simpelt. Så kan det kun være noget i forstærkeren.

  • #4   24. feb 2013 Jeg har prøvet at bytte kablerne også, og det er ikke der problemet er. Men hvis man oplever dette med sin forstærker, er der så noget at gøre? Det er ikke hele tiden den skratter, det kommer lige pludseligt.

  • jesper P
    jesper P Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   24. feb 2013 hej du... det er ganske simpelt,, du skal ha renset volume knap det kan du gøre med kontaktspray,, husk at slukke din forstærker.. jesper

  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #7   24. feb 2013 Med mindre det er når han skruer op og ned er det ikke volumeknappen det er galt med. (potmeteret) Det plejer også at skrætte i begge højtalere.

    Det lyder som om der er en løs forbindelse ved den ene udgang i forstærkeren


  • #8   25. feb 2013 Jeg syntes også det kunne lyde til at være din udgang på din forstærker. Hvis du bytter kablerne rundt ved højttalerne, og IKKE har gjort det på forstærkeren?

    Hvis du har byttet kablerne rundt, både på højttalerne OG forstærkeren, så er det simpelt - der må et nyt kabel til... smiley


Kommentér på:
Hjælp! Min ene højtaler skratter.

Annonce