{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et sandt hus fra det 21. århundrede
  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #3   27. jan 2013 "Stifter og direktør for JDM IT Jacques Devantier Møller.
    Viser Stats.Aut Ejendmsmægler Pernille Sams rundt i hans mondæne hus"
    Sakset fra youtube...

Men enig, det er virkeligt gennemtænkt. Det er fedt når der bliver lagt vægt på detaljerne i sådan en grad smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #5   27. jan 2013 Ja i bund og grund så kan hans hus jo ikke noget som de fleste nybygget huse ikke kan. Altså lige udover at være fyldt med B&O og alt for mange hårde hvidevarer, som han så også har betalt overpris for. Men han kan jo tydeligvis godt lide at betale for logoer smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#7   28. jan 2013 Nej, at købe B&O er ikke en livsstil, det er en smagssag.

En anden ting jeg ikke forstår med denne video er, hvor de 20 mio. kr er brugt henne. Ingen tvivl om at der er brugt mange penge, men ikke 20 mio.

• #8   28. jan 2013 Fuldstændig vanvittigt hus, drømmehuset for de fleste!

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#10   28. jan 2013 Nej jeg tager ikke fejl.

At købe bestemte mærker af en type produkter kan aldrig være en livsstil, om du vil det eller ej.

Med hensyn til pris på udstyr og renovering, så har du vist aldrig bygget et hus, mit eget hus har samme type installationer og er bygget fra bunden, så ved godt hvad tingene koster.

• #12   28. jan 2013 Jesper, hvor finder du højtalere der både har magen til design og magen til lyd som B&O for en mindre pris?

Du kan sagtens finde mange med et flot design ja og med flot lyd også, det er ikke problemet men det er langt fra det samme som at have det samme design og lyd som B&O smiley

• #14   28. jan 2013 Jesper, Det kan man ikke sige. Hvad er en deffination af god lyd? Det er vel den lyd som falder ens smag bedst eller tager jeg fejl? smiley

• #16   28. jan 2013 Martin J

Det ville da være skønt hvis du så lige ville lave en video med dit hus, hvor du viser nøjagtig det samme som det han har, bortset fra AV installationerne. Det er jo det, du påstår du har.

• #18   28. jan 2013 Jesper, Ja det koster nok kun det halve hvis ikke mindre men den nøjagtige pris ved kun b&o:) men hvad ændre det?

et mere vellydende system end beolab5, tja du skal også huske at bygge alle funktioner med i samt du skal kunne slå deres design hvor det ikke ligner en normal højtalere design.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#19   28. jan 2013 Anders Dahl >>

Søg på IHC, samt dets integrerings muligheder. Har intet behov for at rende rundt i mit hus of filme.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#21   28. jan 2013 Anders Dahl >>

Søg på IHC, samt dets integrerings muligheder. Har intet behov for at rende rundt i mit hus of filme.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#22   28. jan 2013 Andreas H >>

Ved du hvad en fuld renovering af sådan en størrelse hus koster?

Det ved jeg, da jeg har et firma hvor jeg lever af at lave el-installationer i netop sådanne huse. Vi laver mange intelligente installationer og en IHC, kan alt hvad han har i det hus. Med hensyn til afbryderemateriale, så koster det jo ikke flere mio at få fremstillet.

Men synes det virker som en endeløs diskussion det her.

Igen, hvorfor overdinensionere vandvarmeren så meget, når man kan få en til det halve som kan levere varmt vand nok til at han kan have alle haner i huset tændt i 6 timer?

Men det er vel lidt lige som B&O, vil du af med dine penge, kan du nemt komme det.

• #23   28. jan 2013 Men vi kan vel alle blive enige om at det er et pisse flot og gennemført hus også selvom der er brugt for mange penge på især hårde hvidevarer. Og nogle mener B&O. Men er sikker på han ikke har givet fuld pris for det hele med en sådan omgang og hans firma køber sikkert stort ind af sådanne vare. Så hvorfor ikke benytte sig af det....

• #24   28. jan 2013 Lige en tilføjelse

Men at huset er fyldt med lækre hvidevarer og B&O gør jo også at vi alm. lønslaver kan li at kigge og se hvordan tingene kan gøres. Ja man kan godt få ligeså god lyd som B&O billigere men det ændre bare ikke på det gennemførte materiale valg en B&O højtaller er lavet af. Og bedre lyd fra højtallere af samme størrelse er svært at finde.

Lidt det samme som at ejeren Aston Martin eller Ferrari. Du kan sagtens finde en bil du selv kan lave hurtigere. Men følelsen af sidde i de fede sæder i en Aston Martin og nyde synet af syningerne på instrumentbordet og sæderne og trykke på en lækre startknap af glas. Eller holde rettet i hænderne med den sorte hest på den gule baggrund og høre lyden fra en Ferrari. Det er der bare folk inklusiv mig selv som gerne vil betale for hvis pengene er til det smiley

• #25   28. jan 2013 Man må ALDRIG gå ned på udstyr smiley

Kommentér på:
Et sandt hus fra det 21. århundrede

Annonce