5.155 visninger
|
Oprettet:
Et sandt hus fra det 21. århundrede {{forumTopicSubject}}
For Jer der endnu ikke har set det prægtige hus i Odense, der rummer installationer for mere end de fleste køber huse for - så er her et lille glimt af et hus, udstyret med alt (!)
http://www.youtube.com/watch?v=OhMANqPzgkY
okt 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
Viser Stats.Aut Ejendmsmægler Pernille Sams rundt i hans mondæne hus"
Sakset fra youtube...
Men enig, det er virkeligt gennemtænkt. Det er fedt når der bliver lagt vægt på detaljerne i sådan en grad
nov 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
nov 2007
En anden ting jeg ikke forstår med denne video er, hvor de 20 mio. kr er brugt henne. Ingen tvivl om at der er brugt mange penge, men ikke 20 mio.
jan 2012
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 83
nov 2007
At købe bestemte mærker af en type produkter kan aldrig være en livsstil, om du vil det eller ej.
Med hensyn til pris på udstyr og renovering, så har du vist aldrig bygget et hus, mit eget hus har samme type installationer og er bygget fra bunden, så ved godt hvad tingene koster.
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 25 AV-enheder: 1 Emner: 33 Svar: 1.283
Du kan sagtens finde mange med et flot design ja og med flot lyd også, det er ikke problemet men det er langt fra det samme som at have det samme design og lyd som B&O
aug 2009
jan 2012
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 83
Det ville da være skønt hvis du så lige ville lave en video med dit hus, hvor du viser nøjagtig det samme som det han har, bortset fra AV installationerne. Det er jo det, du påstår du har.
aug 2009
et mere vellydende system end beolab5, tja du skal også huske at bygge alle funktioner med i samt du skal kunne slå deres design hvor det ikke ligner en normal højtalere design.
nov 2007
Søg på IHC, samt dets integrerings muligheder. Har intet behov for at rende rundt i mit hus of filme.
nov 2007
Søg på IHC, samt dets integrerings muligheder. Har intet behov for at rende rundt i mit hus of filme.
nov 2007
Ved du hvad en fuld renovering af sådan en størrelse hus koster?
Det ved jeg, da jeg har et firma hvor jeg lever af at lave el-installationer i netop sådanne huse. Vi laver mange intelligente installationer og en IHC, kan alt hvad han har i det hus. Med hensyn til afbryderemateriale, så koster det jo ikke flere mio at få fremstillet.
Men synes det virker som en endeløs diskussion det her.
Igen, hvorfor overdinensionere vandvarmeren så meget, når man kan få en til det halve som kan levere varmt vand nok til at han kan have alle haner i huset tændt i 6 timer?
Men det er vel lidt lige som B&O, vil du af med dine penge, kan du nemt komme det.
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 11 AV-enheder: 2 Emner: 25 Svar: 475
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 11 AV-enheder: 2 Emner: 25 Svar: 475
Men at huset er fyldt med lækre hvidevarer og B&O gør jo også at vi alm. lønslaver kan li at kigge og se hvordan tingene kan gøres. Ja man kan godt få ligeså god lyd som B&O billigere men det ændre bare ikke på det gennemførte materiale valg en B&O højtaller er lavet af. Og bedre lyd fra højtallere af samme størrelse er svært at finde.
Lidt det samme som at ejeren Aston Martin eller Ferrari. Du kan sagtens finde en bil du selv kan lave hurtigere. Men følelsen af sidde i de fede sæder i en Aston Martin og nyde synet af syningerne på instrumentbordet og sæderne og trykke på en lækre startknap af glas. Eller holde rettet i hænderne med den sorte hest på den gule baggrund og høre lyden fra en Ferrari. Det er der bare folk inklusiv mig selv som gerne vil betale for hvis pengene er til det
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 AV-enheder: 6 Emner: 10 Svar: 129
Et sandt hus fra det 21. århundrede