{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

mads s
mads s
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 10

Vejledning ang pladespiller {{forumTopicSubject}}

Hej kære eksperter!

Jeg har anskaffet mig en gammel Dual 502 med en Ortofon pickup. Jeg kunne godt tænke mig at lave en ny plint til den. Men er det værd at bruge tid på den? Eller skal jeg anskaffe mig en helt anden? Ville det blive en god pladespiller hvis jeg skiftede tonearmen og pickuppen eller ville det ikke rigtig gøre nogen forskel ? Jeg håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vejledning ang pladespiller
  • #1   25. jan 2013 Jeg ville tro at pick up skulle være første skridt, dernest arm. Men hvilken pick up har du nu?
    Jeg er selv ny i pladeverdenen og ejer af en Dual 505-4, hvor armen helt sikkert er det næste, hvis ikke hele pladespilleren smiley
    Ps. har følgene pick upper 5, 10 og 20 fra Ortofon smiley

Kommentér på:
Vejledning ang pladespiller

Annonce