{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

NAD 3300PE {{forumTopicSubject}}

Når jeg fik jo købt mig en gammel NAD 3300PE integreret forstærker og den ser jo ikke ud af meget hverken uden på eller inden i.
Gav hele 250kr for den, jo ikke meget set i forhold til at vintage priser er eksploderet til priser der i en del tilfælde er en del højre end da apparaterne var nye.

Nå men spørgsmålet var jo om denne klenodie overhovedet virkede...og det gjorde den sørme efter rensning og justering så skulle den jo afprøves uden jeg forventede noget vider specielt fra en 35år gammel svend hvor diverse kondensator nok kunne træng til en udskiftning da den ikke er recap i sit efterhånden lange liv.

Men blev sku noget overasket da jeg fik den sluttet til i køkkenet hvor dens fremtid nok kommer til at blive.
Den spille jo ganske glimmerende med drive, overskud og ganske dynamisk den har ikke den NAD lyd som man læser rundt om (lidt mørk spillestil)
Vil faktisk påstå at den spille bedre end den NAD 375Bee som jeg tidliger brugte men som desværre er defekt nu.

Men må sige den overasker meget positivt, ganske vist ikke en super test opstilling i køkkenet hvor et sæt væghængte B&W 685 lever lyden, det tilsluttede udstyr er pt. en Marantz CD 6000OSE Cd afspiller, Logitech Squeezebox netværks afspiller samt Cambridge Audio Asur 650T Tuner

Er der nogen af jer der har / eller har hørt de integreret forstærker fra midt 80' ?
Der var jo også NAD 3400 spiller den som 3300 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAD 3300PE
Kommentér på:
NAD 3300PE

Annonce