{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Dan S
Dan S
Tilmeldt:
24. maj 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

køb af CW eller andet {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi galleri jeg går og drømmer lidt om cerwin vegas xls 215, meen så tænkte jeg om man ikke kan få nogle større B&W'ere for samme pris? eller evt nogle som er mere detaljeret, men på den anen side vil jeg også have noget med rigtig god bas?
så jeg spørger om jeres efaringer med at købe højtalere og evt vejledning i hifi klubben? (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af CW eller andet
  • #1   17. dec 2012 Hva med noget brugt b&w samt en sub dertil ? så har du mulighed for at få det hele på en gang eller i hvert fald det der kommer tættest på dine ønsker. smiley

    Eller noget brugt dali.


  • Dan S
    Dan S Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   17. dec 2012 synes selv at b&w spiller rigtig godt, har dog hørt et par cw ere med en 15'' enhed i kan ikke huske hvad model det var, men har aldrig hørt xls215 rigtigt (:

  • #3   17. dec 2012 B&W spiller bestemt også godt, ingen tvivl der smiley

    Hvis jeg skal anbefale noget cw så vil jeg klart anbefale nogle ældre modeller som al1000 mk1, dc15, vs15, 1215 mk1 eller 2 og så har jeg fået at vide at nogle af de modeller fra 70'erne skulle spille endnu bedre men ellers generelt så spiller det ældre cw bedre end det nye men derfor vil det stadig være en god idé hvis du selv tager en lytter til de forskellige så du kan danne din egen mening.

    jeg er faktisk slet ikke inde i B&W så der kan jeg ikke anbefale nogen desværre smiley


  • #4   17. dec 2012 hvad formål skal de bruges til?

    og hifiklubben kan jo sætte forskellige setups op, så du kan høre forskellene. smiley

    men vil lige sige hvis du ikke har det store værelse så vil 2 stk. xls-6 og 1stk. ve-28sx. være meget bedre opsætning frem for xls-215 smiley


  • #5   17. dec 2012 B&W spiller som regl pænt og detaljerede men mangler ofte bas.

    CV er lige omvent. Ikke særligt detaljede men masser af bas.

    Kig på noget Dali, Infinity eller JBL da det er lidt mere allround lyd.


  • #6   17. dec 2012 Men siden du nævner HiFiKlubben kigger du så kun nyt?

  • #7   17. dec 2012 Jeg har et par dc 15 hvis det er smiley

Kommentér på:
køb af CW eller andet

Annonce