{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange liter skal min bass boks være?
  • #1   30. aug 2006 112....

  • #2   30. aug 2006 2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din Hifi-enhed og en god overskrift vil være: “Hvad er min Hifi-enhed værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min Hifi-enhed”.

    Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.



  • #3   31. aug 2006 Vil nok skyde på ca 40-50 litter

  • #4   31. aug 2006 Skyd du bare løs, det kan ikke bruges til noget...

    Det rette antal liter er en væsentlig faktor for en subwoffer... Så hvis du ikke ved det, lad være med at gætte..


  • #5   31. aug 2006 André J:

    Nu er det bare lige sådan at jeg har arbejdet ved BilXperten, hvor jeg byggede anlæg i biler..

    Og kan da slet ikke forstå du skriver at jeg må ikk skrive det. Når det slet ikke er dig der har oprettet dette indlæg!


  • #6   31. aug 2006 Og Hvis du vil have spark i bassen, altså "punch" så er et lukketkabinet perfekt.. Hvis du sætter basport i, vil du få mere bulder, men begge dele kan give et rigtig godt resultat. Så det er jo op til dig, og du vil ha "punch" eller den buldre lidt..

  • #7   31. aug 2006 Det kan godt være du har arbejdet i bil experten, men hvis du ikke kender thiell parametre for enheden (eller evt. producentens anbefalinger af kabinet) så kan du jo ikke vide hvad enheden kræver.

    Om dit bud er kvalifiseret ved jeg ikke, da jbl ikke har valgt ikke at have det mindste info på deres side, men det lyder det til da du har været i branchen og måske enda arbejdet med den pågældende enhed?

    Grunden til det lidt sure opstød var pga det efterhånden er så ofte jeg ser folk "skyde" løs til højre og til venstre uden nogen anelse, men du lyder til at vide hvad du snakker om smiley


Kommentér på:
Hvor mange liter skal min bass boks være?

Annonce