{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

Kundeservice - Av-cables.dk {{forumTopicSubject}}

hey forum..

Synes jeg vil dele lidt..

I start Januar 2012 købte jeg en røvfuld blandede kabler mm. fra Av-cables.dk. Her imellem var der 3xHdmi 1,5kabler fra König, som så ret fede ud... (link fjernet)
Førstehåndsindtrykket var ok, dog noget stive kabler, som senere også blev et problem. Jeg havde nogle udfald på signal til tv, som jeg også mailede til dem ret tidligt efter købet, men det lykkedes mig af få det til at virke.. Efterfølgende har jeg rykket lidt rundt på mit hifi, og det har gjort afstanden fra enhed til væg lidt kortere, og gir dermed et lidt skarpere knæk på kablet. (dog ikke kriminelt stort knæk) og det har gjort at signalet røg.. Kablerne er så stive, at stikket "knækker" /sidder skævt i enheden, og det dur jo ikke.

Jeg kontakter Av-cables.dk, og beretter om problemet, og jeg spørger om jeg ikke kan bytte kablerne til nogle andre. Eks. disse. http://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/clicktronic-1-4-high-speed-hdmi-kabel-1-5-m.html Som er noget mere fleksible.. Det mente Av-cables ikke at der var noget problem i, så jeg bestilte clicktronic kablerne og smed de andre retur. 4dage efter havde de refunderet det fulde beløb til min konto. Det er fin service efter 10mdrs "prøve periode" med König kablerne.

De nye kabler løste problemet, og er MEGET mere smidige..

Så stor tak til Av-cables for super kundeservice!

vh
René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kundeservice - Av-cables.dk
Kommentér på:
Kundeservice - Av-cables.dk

Annonce