{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

MiniDSP funktioner {{forumTopicSubject}}

Ja hvem skulle tro det, at jeg opretter en tråd om MiniDSP for jeg er jo enligt modstander af at koble alt muligt mellem udstyret...

Grunden til jeg lige vil høre andres mening er at jeg har et sæt mono rørforstærker på 25-28Watt klasse A deres stærkeste side er ikke bassen, så jeg overvejer at sætte en Parasound HCA-2200II til at trække bassen, MEN forstærkerne har ikke samme sensitive og her kan MiniDSP jo rette det ind og samtidig rette bassens unoder i rummet, ideen er så at rørforstærkerne får signalet uden om MiniDSP
Lyder det som en Ide ?
Jeg har købt den der hedder MiniDSP 2x4HD men mangler mikrofonen så venter lige med at rode med det til den ankommer hvornår det så en bliver da den er i restordre lige pt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MiniDSP funktioner
  • #2   24. feb 2021 Takke for dit indlæg, kan godt se der er flere muligheder så der er en del der lige skal prøves af, kan også se fordelen i at køre delingen via DSP så filteret til basserne helt kan undgås hvilket gerne skulle ende ud med mere kontrol af dem.
    Så jo trods min skeptisk så ser jeg da frem til at rode med det, men det bliver først når mikrofonen kommer.
    Også muligt jeg venter til min Gildesal bliver færdig da det også bliver mit Lytte rum


Kommentér på:
MiniDSP funktioner

Annonce