{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Ny mobil - Ingen penge grænse. hjælp {{forumTopicSubject}}

Hvis du nu skulle vælge imellem følgende modeller, hvad ville du så vælge? At man er Apple mand eller HTC er lige meget, vil helst have en begrundelse hvorfor i mener man skulle vælge lige den model du mener:)

1: Iphone 4s
2: Nokia Lumia 800
3: Nokia Lumia 900
3: Samsung Galaxy S III

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mobil - Ingen penge grænse. hjælp
  • #1   24. maj 2012 Har selv Iphone 4S men har fortrudt jeg ikke købte en Galaxy S III da den har større display og syndes den er federe
    så det er mit bud på en mobilos

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 70
    #2   24. maj 2012 Hvis du vil lege, så køb en Lumia 800. Hvis du vil have noget der bare duer, så køb en 4s..

• #3   24. maj 2012 Sorry jeg ville nok vælge Nokia Lumia serie, kan ikke beslutte mig for hvilken model. men min begrundelse for Nokia er også taget lidt ud fra dette link, at Nokia og Windows giver Iphone 4S baghjul.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=6474&zoneid=5

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 70
    #4   24. maj 2012 Sjovt, men ligegyldigt og småplat. Kamera, hukommelse og ikke mindst aps gør forskellen irl...

• #5   24. maj 2012 Jeg er selv meget forelsket i Samsung Galaxy S III - Og Iphone 4S er ikke pengene værd, når der er så lille en forskel på 4 og 4S .... Hvis du hælder mest til Iphone, så ville jeg nok vente og se hvordan 5'eren bliver, også tage den derfra (:

• #6   24. maj 2012 Kleen

Det er muligt at du syns at det er småplat, men vil stadig mene at det er den daglige brug af telefonen som er vigtigst, og det ser det ud til at Nokia har fået godt fat i.

Og så har jeg en meget anden opfattelse af mobiltelefoner, jeg gider ikke eje en telefon som alle andre har i min omgangskreds, da jeg syns at det bliver for kedeligt og vil dermed gerne "køre min egen vej" i det spil, og når man sådan kigger rundt på gaden, så har gud og hver mand en Iphone og hvis man lægger mærkelig til det, så er typisk også den som er ejer af en iphone som har den fremme mest smiley det er min oplevelse.

Men al respekt til Apple, de kan finde ud af at lave telefoner og få markedsført det på sådan en måde at igen gud og hver mand skal stå i kø hver gang at der kommer en ny iphone og det så er 4, 4S eller den kommende 5.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #7   25. maj 2012 Jeg sidder med en Galaxy 2 og er utrolig glad for den. Den har en dejlig stor skærm, den er hurtig og nem at manøvrere rundt i.

Hvis jeg skulle købe mobil ville det være en Galaxy 3. Jeg tror virkelig at den sparker røv. Den kan følge dine øjnes bevægelser med front kameraet, så den ikke slukker skærmen mens du læser på nettet eller spiller et spil, Hvis du er inde og skrive en besked og pludselig beslutter at ringe op i stedet for, tager du bare telefonen op til øret og så ringer den op. Ret fede detaljer, syntes jeg.
    Android har også mange fede gratis apps. Hvis du køber en Iphone skal du betale for apps:-)
    Men man får nu også meget ved at købe Iphone, de er mere stabile og så holder de strøm bedre.

• #8   25. maj 2012 Rigtig flot skrevet Casper C, men Æbel mobilerne har nu også gratis apps smiley
    Jeg vil dog tilføje at glasskærmen på 4 og 4S er meget skrøbelig, jeg kender et par stykker som har de modeller, og der har ikke skulle meget til før skærmen er flækket, et enkelt fald, eller gået imod hjørnet på et bord....

Der vil jeg personligt 100x hellere have en Samsung eller tilsvarende med Android, Jeg hader Windows på deres måde at lave styresystem på, fordi de bygger videre på softwaren istedet for at erstatte, når der kommer opdateringer... Endnu et sted Android er meget bedre smiley Min personlige mening, og ang. styresystemet er det en teknisk professionel holdning som de fleste PC nørder deler med mig smiley

• #9   25. maj 2012 Er faktisk Æblemand normalt, men jeg synes Apple skal tage sig gevaldigt sammen, for at følge med konkurrencen. Samsung S3, gad jeg dælme ikke rende rundt med i lommen, ALT for stor. Hvis jeg skulle have anden så havde jeg faktisk kigget på Lumia modellerne, synes designet er ret fedt og styresystemet synes jeg også fungerer ret godt, der kommer hurtigt nogle flere apps til det. iPhone 4S er en fed mobil, bare ikke for os der havde en 4'er i forvejen. Men jeg sidder på mine hænder ind til jeg ved hvad Apple disker op med næste gang. Hvis der ikke sker noget radikalt, både funktions og designmæssigt, så kigger jeg andre græsgange og det bliver nok Windows.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #11   25. maj 2012 Daniel: Tak for det. Jeg vidste ikke at apple havde gratis apps. Syntes altid at mine venner skal betale for at få de samme apps som mig. Men der kan man bare se:-) Jeg ser også rigtig mange Iphones der er flækket både i skærmen eller på bagsiden.

Ang. at Galaxy er stor at have i lommen mærker jeg ikke noget til da jeg ikke har andet end min telefon i lommen. Den er betydelig mere behagelig at have i lommen end min gamle Sony Erricsson Xperia, den var nu også mega tyk men ret lille.

Jeg sidder selv og overvejer om jeg skal betale resten af min Galaxy 2 ud og så købe 3'eren. Jeg har købt den over 24 mdr.

• #14   25. maj 2012 Daniel E
    Hvorfor føler du dig røvrendt af Appel?

Jeg har tideliger haft iPhone 4 og nu har jeg
    HTC sensation Xl , valget faldt netop på Xl
    Fordi den var større

• #15   25. maj 2012 Ja jeg har sku aldrig haft sån en stabil mobil efter jeg skiftede til iphone.
    Jeg gik fra 4 til 4S og jeg kan sagtens mærke forskel på hastigheden og kamera opløsningen. Klart Iphone fra min side.

Jeg har osse hørt noget med Nokia er ved at gå stille og roligt ned fordi de ikke kan følge med, men at de vist osse kommer med en nye model inden længe.. Men jeg ved ikke om det er rigtig ^^

Men anbefaler klart Iphone smiley

• #16   25. maj 2012 Men med de gratis apps til Æble telefonerne, så er det jo langt fra at alt er gratis, som du siger med dine venners apps koster, så er der jo self en begrænsning, hvor Android har et større udvalg, hvor der næsten altid er noget gratis, og hvis du så betaler får du bare flere funktioner smiley

• #17   26. maj 2012 Daniel K... Der er altså osse rigtig mange gratis apps hos apple.
    På det punkt tror jeg ikke det er så stor forskel.

Men i sidste ende tror jeg det hele handler om smag og behag. Jeg kan li Iphone. og min bror vil hellere have Samsungs nye Galaxy.
    Så i sidste ende er det helt op til dig selv Thomas K

• #19   26. maj 2012 Jamen som du kan se så handler alt det her om smag og interesse..
    Jeg selv, er en apple mand, når det gælder telefoner, da jeg elsker det simple menusystem, og et lækkert design, og velfungerende flydende system.. Hvor jeg sys at android og windows er mere rodet, og til tider ustabilt, hvis det ikke opdateres..

Kommentér på:
Ny mobil - Ingen penge grænse. hjælp

Annonce