{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

morten t
morten t
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851

fejlsøgning/rep af remote oplader {{forumTopicSubject}}

Vidste sgu ikke lige i hvilken kategori et sådan indlæg skulle ligge, så er det forkert, må i lige bære over med mig smiley

Jeg har en ladestation til en Marantz RC 5400 remote, der har en defekt. Det er sandsynligvis en løs forbindelse, eller selve stikket der forbinder remote og cradle der er dødt. (Alternativt er det stikket i selve remoten). Har tjekket batteriet, det funker fint.

Uheldigvis har jeg hverken kompetencer eller udstyr til at måle den slags igennem (og reppe hvis det da kan lade sig gøre), så synes da lige jeg ville høre om nogen af jer havde mod og evner til den slags ?.. Jeg betaler naturligvis stumper og en evt timeløn. Økonomisk set skal det dog ikke være en voldsomt bekostelig affære, før jeg skrotter projektet og bruger en af de andre universal betjeninger istedet.

Ser helst du befinder dig i rimelig afstand af Hjørring - nordjylland så jeg sparer portoen, men kan det ikke undgås må alternative lokationer med i overvejelserne..

http://cdn.cbsi.com.au/story_media/339272489/marantz-rc5400_1.jpg sådan en bandit der.

http://us.marantz.com/DocumentMaster/US/RC5400v2sm.pdf spec sheet.

Byd ind de herrer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fejlsøgning/rep af remote oplader
Kommentér på:
fejlsøgning/rep af remote oplader

Annonce