{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

Playstation 3 160 vs. 320 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg vil have mig en blu-ray maskine og tænkte jeg lige så godt kunne få mig en PS3, nu jeg var igang.
Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til er den eneste forskel på de 2 modeller pladsmæssigt?

TIl jer der så har PS3, er det nødvendigt med de sidste 160 GB? Husk når i svarer at I taler til en der er så gammel, at sidste gang han købte en konsol, var da PS2 kom frem smiley

Til sidst, hvilke spil er uundværlige?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Playstation 3 160 vs. 320
  • #2   12. mar 2012 Xbox er ikke interessant for mig.

• #4   12. mar 2012 En playstation er mere en god nok til at afspille bly-ray og efter min mening er 160 nok!

• #5   12. mar 2012 Synes også jeg har hørt den er udemærket som afspiller. Det er jo ikke fordi der er en voldsom prisforskel, men pengene hænger jo ikke på træerne, men forskellen er ca en ekstra controller.

• #6   12. mar 2012 jeg har både ps3 og x-box og må sige at være meget enig med Daniel...

men siden du ikke er til at stikke i, så vil jeg holde mig til emnet... smiley en 160gb burde være rigeligt, medmindre man begynder at jailbrake / flashe eller hvad dælen man nu kalder det... så man kan spille brændte spil på sin Playstation, så er 320GB nok mere relevant...

en anden årsag til at 320GB er mere interessant er at det så er topmodellen, det er altså den dyreste du kan få og derfor vil den også have mere værdi hvis den engang skal sælges igen...

ellers kan jeg ikke se hvordan en 320GB skulle være bedre end en 160GB... tror selv jeg har en 120GB eller også er det en 160GB og jeg er ganske tilfreds med harddisk pladsen i den... smiley

• #7   12. mar 2012 Tror det er lidt lige som en religionskrig, mellem Xbox og PS. Min svoger sværger til Xbox også. smiley

Hvad er det der er så godt ved Xbox, frem for PS da?

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #8   12. mar 2012 hmm ja den med pladsen kommer meget an på hva du vil med den..
    tror jeg har en 250 og den kan sku rumme en del mere end rigeligt til mig..!
    når det så er sagt er det i mine øjne meget smartere at købe en ps3 frem for en bluray afspiller. en ps3 kan opdateres når der sker nyt med sofware det kan en normal bluray ikke. så bliver det dyrt at holde sig opdateret. har selv en ps3 og kan ikke se hva jeg skulle få fra en normal afspiller som jeg ikke har her.

• #10   12. mar 2012 Hvis du begynder at bruge den som multimediemaskine, og ligger film over på den - så løber pladsen hurtigt afsted.
    Men til save games, så er det rigeligt med den lille model.

Jeg har dog den store, da der er så lille en prisforskel - så skulle man få brug for mere plads, skadede det ikke.
    Om ikke andet kan du, helt selv, skifte harddisken i din PS3 på et senere tidspunkt - så du kan altid opgradere.

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #11   12. mar 2012 munk.
    ok viste ikke man kunne det.. fair nok..

• #12   12. mar 2012 Der skal ikke ligge film på den, det har jeg min NAS og AC Ryan til. Den skal kun bruges til at afvikle spil og spille blu-ray skiver.
    Men det kan da godt være man bare skulle gå all-in og så bare få den store?

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #13   12. mar 2012 jeg har 40gb version og den har aldrig været i nærheden af fyldt!.
    Jeg streamer via ps3 media server ved både musik og film.

• #14   12. mar 2012 Lasse det kan efterhånden en større del af blu-ray afspillere... samt tv.

• #16   13. mar 2012 Ikke skide konstruktivt Daniel smiley Leder efter noget mere specifikt? Hvad gør den bedre?

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #19   13. mar 2012 xbox

Minusser:

Ingen GTA
    ingen GT5
    kæmpe joystiks smiley

plusser....

-.-

• #22   13. mar 2012 GTA... ?? Grand Theft Auto right... ?? det ligger da ellers henne på x-box hylden ved mig... ? altså GTA4... ?

og kæmpe joysticks... ? ja, hvis man har små kælingehænder... smiley ej, x-box joysticksene var store på ETEREN, på den nye x-box 360 (ny og ny) er de vanvittig behagelige at have i hånden og er på ingen måde større end PS3... at påstå det er at lyve...

det der skal afgøre hvad du skal vælge er 100% hvad dine kammerater har... det er jo dem du skal spille med...

har du ingen venner, jamen så er det x-box jeg ville foretrække... pga Forza Motorsort serien (Som udradere Gran Turismo serien... selv FM3 er klasser bedre end GT5)... exclusive titlerne er langt bedre til x-box end til PS3... PS3 har kun Uncharted, x-box har Forza Motorsport, Halo, Gears Of Wars og et andet spil jeg ikke lige kan huske...

men en x-box og Forza Motorsport 4, så har du alt du skal bruge...

• #23   13. mar 2012 Min mening.

Som mediecenter er Xbox bedre. Online delen er også sat bedre op.

Playstation er en ganske udemærket bluray afspiller, samt mulighed for at opgradere til større harddisk.

Personligt er jeg til Playstation, nok mest fordi jeg altid har haft playstation. Bruger heller ikke online delen så meget.

• #24   14. mar 2012 Hej Alle
    Tak for inputs
    Har heldigvis stadig lidt venner smiley 90 % af dem jeg kender, som har konsol, har en PS3, så muligheden for at låne spil/spille sammen, er vel så meget større med PS. Og jeg har egentligt altid selv været PS-mand (har haft både 1'eren og 2'eren)
    Hvordan kan man ikke elske GTA? smiley
    Kommer på ingen måde til at bruge den til mediecenter.

Så jeg tror konklusionen bliver PS3

• #25   23. apr 2012 Det blev en 320gb PlayStation 3 smiley

Kommentér på:
Playstation 3 160 vs. 320

Annonce