811 visninger
|
Oprettet:
er gået i stå har brug for HJÆLP (dj´s) {{forumTopicSubject}}
hey jeg startede et lille mobildiskotek op for ca 3 år siden og har de sidste 2 år haft masser af jobs men de sidste 6 måneder har der ikke rigtig været noget. så har virkelig brug for lidt hjælp til hvad jeg kan gøre som forsøg på af få det op og køre igen. for det er virkelig noget jeg brænder for.
på forhånd tak.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 606
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 13
fødselsdage
konfirmationer
bryllupper.
og ting i den stiil. men hvad kan jeg samtidig gøre for af komme vider fra det punkt
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 606
venner ? bekendte ?
hvordan reklamere du for dig selv lige nu ?
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 36 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 1.172
Med andre ord har du nærmest den perfekte alder i forhold til at skaffe jobs .. Du skal ikke fokusere på konfirmationer og bryllupper, men ud og reklamere for alle dem du kender, så du er klar til alle de 18 års fødselsdage som vil komme i din omgangskreds .. Div. efterskoler, handelsskoler osv burde også være til at få fat i og det er selvfølgelig helt perfekt, hvis du kender elever rundt på skolerne (det skulle der jo være en chance for) ..
Du får det aldrig nemmere med jobs end nu, fordi du hører til aldersgruppen, hvor der er en masse fester i din omgangskreds .. Ud og gør noget ud af dig selv. Hvis du gør et godt job, vil det udvikle sig.
Netværk er alt. Dyrk det og brug tid på det.
Når det er sagt, så er al reklame godt, men et veludført job er 100x bedre!
Du skal i hvert fald ikke give op fordi der lige er en død periode. Det har de fleste prøvet, det skal nok komme igen. Bare vent til du ryger på den anden side af 20 (som jeg har været de sidste par år), så er det ikke nemt at score 18års festerne og lign. længere
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 13
Thomas F: det har været folk ude fra
er gået i stå har brug for HJÆLP (dj´s)