{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Nogle gode Disko højttaler {{forumTopicSubject}}

Hej Hifigalleri.

nogle af jer der har nogle forslag til nogle gode disko højttaler og forstærker eller aktive.
Havde selv haft noget med 2x15 i tankerne men det behøves det ikke at være.
De skal bruget til et mindre mobildiskotek, og skal spille for ca. 70 personer i mormale fest lokaler.
vi har ca. 6000 kr til dem ?
håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle gode Disko højttaler
  • #1   2. mar 2012 Hej Thomas

    Kig på thomann på den der hedder achat 112 lyder hammer godt !!

    Lige omkring 4500 for et sæt

    Og så se om du kan finde pengene til et sæt the box t-18 bunde så er du mere end kørende:-)


  • #2   2. mar 2012 6000 kr for højttalere og forstærker?

    Så vil jeg anbefale noget i retning af det Jacob skriver og så med en T.amp 2400 på .. Evt. en lidt mindre, hvis det skal passe bedre med budgettet.

    Skal du have lidt mere for pengene skal du på brugtmarkedet, men regn ikke med at få et sæt vellydende højttalere som alene kan spille en fest op med 70 mennesker og godt med diskodunk.

    Nu er djz.dk desværre nede lige i øjeblikket, ellers ville jeg lige have set om der måske kunne være noget interessant for dig


  • #3   2. mar 2012 djz.dk virker fint her.

  • #4   2. mar 2012 Gør det også her nu, men det var nede tidligere på aftenen smiley

  • #5   2. mar 2012 jeg får et par toppe til salg en gang i næste uge med IMG stageline 15" 600 watt enhed 102 dbw 8 ohm samt et 38,5x13 cm horn ...er kun 1x15 tommer ...men en go en ....og lige nu er jeg ved at samle en fabriksny PA 2x350 watt forstærker som havde en fejl jeg lige har udbedret ...aldrig brugt men andre teknikere ku ikke finde fejlen så jeg fik den billigt

  • #6   3. mar 2012 Det som Nicolai skriver vil jeg dog ikke anbefale dig at købe


Kommentér på:
Nogle gode Disko højttaler

Annonce