{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proton AA-1150, Nogen der kender den???
  • #2   13. feb 2012 Det kunne jeg i hvertfald Bent.

Tak for svaret.

Altså prisen er 1200 og umiddelbart lyder det jo ikke så slemt.

• Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   13. feb 2012 Jeg har en, den blev brugt til at trække et gammelt Rock 300 sæt 1 bullit diskant , en 6" mellemtone og en 15" i hver. Og tilhørende sub, med 1 18" i. Det gjorde den ganske pænt i flere år, jeg har også forforstærkeren til. AA-1150 har dog nu fået monteret større lytter, men det var først efter jeg solgte rock 300 sættet. Efterfølgende har de trukket nogle Bose 802, også uden problemer

• #5   13. feb 2012 Det skulle den være, Men skal selvfølgelig høre den først.

Ville bare have en idé om den var værd at køre for. Da jeg ikke selv kender mærket er det svært at vudere

• #6   13. feb 2012 Og sparker røv lyder da ikke så galt :o)

Mangler jo noget power til mine Infiinity

• #8   13. feb 2012 Okay. Tak for advarslen. Men spiller faktisk sjældent vild højt.

I hvertfald aldrig højere end min "fesne" Marantz reciever har ku klare.

• #10   13. feb 2012 Mange tak.

• #11   13. feb 2012 Hej har også haft en aa1150 og en d1200. Jeg vil hellere lede efter en d1200 den har kræfter smiley aa1150 lyder også godt men mangler kræfter hvis det er krævende højtalere syntes jeg. Har haft d1200 på mange tunge højtalere hvor den aldrig er gået i knæ smiley

• #12   13. feb 2012 Ja du burde vide det, det er dine gamle højttalere :o)

Men som sagt det var ikke fordi jeg ledte, mere alt jeg faldt over den.

Det vigtigste er noget det kan aflaste min reciever og styre mine højttalere lidt bedre.

• #13   13. feb 2012 Vil du ikke mene at er værd at høre til 1200?

• #15   14. feb 2012 for 1200 ville jeg endda samle minh scooter og hente den med det samme he he ...skulle være ganske go lyd og med dens overskud er den faktisk mere sikkert at presse end de flest klasse æ (samlet i timbuktu) ps joke
    menj for 1200 får du nemt dine penjge retur hvis den nu ikke er din smag alligevel ...
    har selv lige solgt naboen min extra sony forstærker fra midt-slut halvfemserne billigt ...den er KUN opgivet til 2x90 watt 8 ohm ...men til de fåp watt vejer den så 17,5 kg ...nu kører han en blanding mellem flere forskellige ht så mente han skulle ha en med mere muller end gennemsnittet og gav ham en super handel .....bygger nok nogle ht til ham der er bedre end det pjat han har nu

• #16   14. feb 2012 køb køb har selv en aa1150 og en dd1200 til at trække bag og fornt højtalerne planen var at få en aa1150 mere til min center. men køb for satan de trækker som bare fanden og tilmed en rigtig go lyd

• #17   14. feb 2012 Ihvertfald tak for alle svarene. Meget brugbare.

Nu må vi se om det kan lade sige gøre. Gutten er fra fyn og jeg bor bil-løs i århus.

Jeg må på fedterunde hos vennerne :o)

• #18   6. apr 2012 Hvis du kan lide en kraftig bas så er proton værd at satse på. kører selv med en proton aa-2080 effektforstærker på 2x80 watt og den spiller bare godt.

• Keld S
    Keld S Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #19   27. dec 2014 Hej..

Ved godt denne tråd er gammel.. Men jeg kan varmt anbefale Proton, har selv 2 stk Proton D 1200 2x100 watt og en dynamisk effekt på 2x1800 watt og de kan bro kobles, så de yder 1x2700-3600 watt til en subwoofer. Disse tal gælder så ca det halve for Proton D 1150 min søn har en.
    Mine to forstærkere er købt i 1988, altså snart 27 år gammel. Har aldrig været i stykker og kan drive hvilke højtalere det ska være. De blir enorm varme, men det skyldes af kraftige kondensator der sidder i dem.
    De findes ikke med brokobling i danmark, da det ikke kunne blive CE godkendt (pga sikkerhed, da det giver enorm højspænding), men dette kan laves med en omskifter, ved et lille indgreb..
    Den er kåret som verdens kraftigste forstærker i sin klasse og ingen har ku overgå den siden..!

Kommentér på:
Proton AA-1150, Nogen der kender den???

Annonce