{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.942 visninger | Oprettet:

Nogen der har kendskab til Sony CDP XA3ES Cd Afspiller {{forumTopicSubject}}

Hej som overskriften lyder nogen der ejer eller har kendskab til Sony CDP XA3ES Cd Afspiller fra 1995. Der er ikke mange anmeldelser på nettet mere fra XA5 modellen og den nok bedste cd afspiller nogensinde fra Sony XA7. Hvad jeg har kunne læse mig frem til udgik Sony CDP X303ES i 1994 hvor XA3 var efterfølgeren året efter. Den har en CXD2562Q Chip som er en af de bedste selvom XA3 ikke er i den øverste del af ES high end serien. Jeg er meget interesseret i at høre om erfaringer og hvordan den lyder og den er pengene værd? Billedet lånt fra nettet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har kendskab til Sony CDP XA3ES Cd Afspiller
  • #1   13. nov 2020 Hejsa

    Vil lige starte med at jeg ikke kender den der 100%, men jeg har selv en XA-20ES, og det er min erfaring at alle! SONY´s ES afspillere fra den tid af er af meget høj klasse.

    Det gælder også deres forstærkere, har selv haft flere af dem. Det spiller super fedt. De er bygget som en kampvogn.

    Med hensyn til den XA3ES så tror jeg ikke du bliver skuffet på nogen måde hvis du køber en af dem. Jeg har selv kigget på den XA3ES. De holder prisen, og med god grund.


  • Willy B
    Willy B Tilmeldt:
    dec 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   22. dec 2020 Jeg har også een stående i perfekt stand(til salg).
    Den har ikke været brugt i flere år, da hørelsen ikke er hvad den har været.
    Men den var den bedste CD afspiller jeg havde og også bedre end læse drev med DAC..


Kommentér på:
Nogen der har kendskab til Sony CDP XA3ES Cd Afspiller

Annonce