{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Morten B
Morten B
Tilmeldt:
8. feb 2011
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103

dali 909 og hjælp til surround {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

jeg har set på et par dali 909 hvor den ene bas er gået i stykker.. er der nogle steder hvor man kan købe en bas til 909??

og så til sorround smiley
Jeg har et værelse på lidt over 25 kvardrat meter, hvor jeg godt kunne tænkte mig på surrond... kunne godt tænke mig noget lyd som kunne lyde det hen af det man høre i biografen.. så dyrt, men alligevel smiley
aner intet om det, men nogle siger at jeg kan bruge mine 909´er som fronter, men hvad så med alt det andet? og bliver det ikke for voldsomt hvis jeg bruger så stor højtaller til sådan et rum??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dali 909 og hjælp til surround
  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #1   29. nov 2011 jamen jeg ved ikke had sådan noget koster overhoved.. kan du sige pirsen på en nogenlunde forstærker?? så kan jeg bedre komme med en samlet pris smiley

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #2   29. nov 2011 men hvis vi siger en 6 tusind .. hvad siger du så at man kan få? subwoofer skal jo selvfølgelig også være med:)

  • #3   30. nov 2011 Du skal ihvertfald starte med af finde en orndelig effekt forstærker til dine Dali 909, her anbefaler jeg NAD da jeg godt kan lide lyden Dali og NAD sammen.

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #4   30. nov 2011 Steffen c ...

    jeg kører med denon 115 watt smiley Der er da rigeligt power på, selv med 2 sæt smiley


Kommentér på:
dali 909 og hjælp til surround

Annonce