{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dali SWA-12 .. prisklasse
  • #1   8. okt 2011 Som subwoofer, kan du benytte den til hvad du har løst til. Det der kommer an på her, er hvorvidt du kan lide lyden fra den, hva' endten om det er til musik eller film.

Mange har meninger om hvad der egner sig til hvad. Men når alt kommer til alt er du den eneste der kan drage en konklution om hvad DU synes lyder godt.

En anden ting er hvad den skal kunne. Som fx. det at levere enorme lydtryk (hvilket den ikke kan), eller til at ligge de lave frekvenser hvor dine fronthøjtaler ikke kan nå ned til (der er den ganske udemærket.)

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 103
    #2   8. okt 2011 skal faktisk bare bruge til noget souruond smiley

Men jeg har nogle 909, som jeg godt kunne tænke mig at de fik noget hjælp af en subwoofer. (ved næsten ingenting om det :S)

• #3   8. okt 2011 Det job kan den sagtens klare. Du skal bare huske at du får hvad du betaler for, dvs. det er jo ikke en high-end sub, men fin til lige at støtte dine fronthøjtaler.

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

#4   8. okt 2011 909´erne bruges som stereo alæg (4 stk´s)

men det og kun midlertidig til 909´erne jeg havde tænk på en dali swa-15, men der er ingen tilsalg lige i øjeblikket ..

er det en du kan anbefale?

• #5   8. okt 2011 Ja - Har selv 2x DALI S1.5, hvor der sidder den samme enhed i. Og de spiller formidabelt, og ikke mindst højt. Så den kan jeg varmt anbefalde.

• #6   9. okt 2011 Jeg har mig en SWA-12.. Jeg er ganske tilfreds med den til film og musik... Ikke noget kraft monster, så er du 18 og til høje lydtryk er den ikke noget for dig...

HUSK at få sat den ordenlig i rummet og få den afkoblet gulvet! Efter mine normale forventninger til en subwoofer har det gjort at jeg er gået fra skuffet til tilfreds.

Skulle jeg gå over til 2 subwoofere ville jeg med glæde give 1500,- for en mere.

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    feb 2011

#7   9. okt 2011 Vil i så anbefale at jeg skifter til cerwin vega??
    mine dali højtallere er faktisk lidt for store til mit værelse, altså de spiller meget, meget bedre ude i vores stue smiley

• #8   9. okt 2011 Cervin Vega, er for dem der er ligeglad med lydkvalitet, altså detaljer og nuancer i lyden. Men der bare vil have larm. - Så det kommer an på hvad du vil.

Kommentér på:
Dali SWA-12 .. prisklasse

Annonce