{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

bajatin b
bajatin b
Tilmeldt:
2. apr 2009
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 25

universal fjernbetjening {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Jeps ligesom mange andre. så har jeg en del betjeninger på sofabordet. jeg købte engang en logitech universal, men kunne simpethen ikke finde ud af den. jeg er faktisk mest glad for hver enkelt jeg har da jeg synes de funktioner passer super godt, bruger meget tekstv og zapper osv.. Men derfor vile jeg stadigvæk ønske jeg kun havde brug for en der kunne de ting.. Har nogen af jer en af de smarte der kan betjene alt? og hvad kan i anbefale??.. hvad med denne her Logitec Harmony 1100 .. nogen erfaringer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  universal fjernbetjening
  • #1   28. sep 2011 Jeg har en Harmony 900 med RF og Bluetooth så jeg ikke behøver at pege specifikt og den kan også styre min PS3.

    Det virker rigtig godt når den er sat op.

    Jeg synes dog at Logitechs Harmony software kunne trænge til en alvorlig overhaling - det er ikke altid ligetil og jeg synes ikke det er så nemt at redigere i enkelte opsætninger man ønsker tilføjet til en allerede oprettet makro/aktivitet.


  • #2   28. sep 2011 En harmony er en super lækker fjernbetjening! den er lidt tung at få kodet.. men når man har leget med det i en halvtimes tid så spiller det max smiley

Kommentér på:
universal fjernbetjening

Annonce