{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

bajatin b
bajatin b
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 25

søger viden om lyd og tv {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.. Jeg bruger min ps3 som bluray afspiller og har da hørt at den skulle være i den gode ende af skalaen, jeg køre lyd via optisk kabel, men ville det være bedre med hdmi kabel? jeg har en denon avr 2807 som vist har hdmi ingang, hvilken lyd ville være bedst at bruge og skal man have et bestemt hdmi kabel?. Jeg ønsker faktisk også en ny bluray afspiller men hvilken prisklasse skal jeg op i før den er bedre end ps3, synes man kan få meget billige afspiller for tiden, jeg ønsker også et nyt tv og har kigget på sony, skal man gå efter de nye 3d tv er er det dumt.. til sidst. kender i nogle hifi møbler hvor jeg kan gemme ps3 og bluray afspiller inde bag nogle låger? ja beklager de mange spørgsmål, men synes efterhånden jeg ikke kan følge med mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger viden om lyd og tv
  • #1   23. sep 2011 hej. Jeg vil helt klart anbefalde dig at bruge hdmi da dette giver en bedre lyd en optisk. Men lyd mæssigt kommer også an på hvilken version du har af ps3. For jeg lavede en gang en test med den gamle version af ps3 og samlinge den med en Panasonic blu Ray af spiller og her fik pr3 altså tæsk. Men som sagt kommer det an på hvilken version du har af ps3.

• Dan N
    Dan N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   23. sep 2011 Den første version af ps3 kunne kun afspille LPCM hvor de nyere skulle kunne bruge bitrade så vidt jeg har forstået.
    Også grunden til jeg solgte min ps3 og købte en blu ray afspiller i stedet for.

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 2 Emner: 20 Svar: 25
    #3   23. sep 2011 okay det må jeg lige kigge mere efter så, det med bluray:) Nå men så må jeg finde ud af hvordan jeg sætter hdmi i til.. tak gutter

Kommentér på:
søger viden om lyd og tv

Annonce