{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

nicolai s
nicolai s
Tilmeldt:
26. okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

hjælp til Denon i protektion {{forumTopicSubject}}

Hej alle mine HiFi / Denon brødre jeg skiver til jer i håb om hjælp til at komme vider i projektet

Jeg har igennem dba købt en Denon avr 2105 til 200 kr som defekt.

Defekten ligger i den er i protektion mode og har så efter følgene på nettet læst mig til at der
4 kendte oversager til den er i protektion

Oversag 1
Modtageren har en sprængt kanal. Dette vil kræve udskiftning af mange dele. Udgangen transistorer, levering modstande, driver transistorer og en kondensator i driveren kredsløb af de berørte kanal. Det er normalt den kanal, der er placeret tættest på displayet bord på de vigtigste køleprofil.

oversag 2

En dårlig spændings regulator i strømforsyningen. Det har flere spændingsregulatorer alle på deres egne små køleplader. Det er normalt Ref # IC101 eller ref # IC102.
IC101 er en positiv 15 volt regulator og IC102 er en negativ 15 volt regulator. Oftere end ikke, det er den negative regulator, der er gået dårligt.

oversag 3

Den forstærkerkredsløb har en 10 ohm modstand, der leverer en høj spænding til det, og at modstand åbner op og skal udskiftes. Det er Ref # R184. Det er en 10 ohm 1 watt modstand.

Kopiret og oversat via google

Oversag 4

dårlige lodninger

Det skal siges at ingen ledninger er tilsluttet imens udover tilledningen og intet ser brændt ud selvom jeg godt ved at de ikke behøver at se sådan ud for ikke at virke

Jeg læser til elektriker så har BASIC viden med ohms lov og så vider

Jeg har digitalt multimeter loddekolbe div. skrutrækker sæt

Ved godt selvom jeg sætter den til rep nå vi stadig ikke op på nyprisen eller brugt prisen
Men kunne godt tænke mig at prøve selv smiley

synes ikke selv jeg har kunne finde nok selv på nettet til at komme vider

så forslag fif links indgangs vinkel er meget velkomne på forhånd tak smiley





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til Denon i protektion
Kommentér på:
hjælp til Denon i protektion

Annonce