{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

Hvilket musik materiale hører I ? {{forumTopicSubject}}

jeg tænkte på hvad slags musik i hører, altså om det mest er CD, komprimeret musik, såsom mp3, eller vinylplader....?

Jeg synes der er utrolig stor forskel selvfølgelig på kvaliteten af kilden, nogle gange kan jeg selv næsten ikke holde til at høre på mp3 numre, da kvaliteten er så dårlig, så jeg selv hører nok mest Cd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket musik materiale hører I ?
  • #1   8. jul 2011 Flac musik og nogen gange mp3 hvis jeg ikke har sangen i flac eller kan finde den gratis på nettet...

  • #2   8. jul 2011 Cd

  • #3   8. jul 2011 Mp3 indtil jeg får en ordenlig cd afspiller.

  • #4   8. jul 2011 Mp3 320kbs, og lidt cd´er. Kan dog ikke høre forskel på de numre jeg både har som mp3 320kbs, og på cd, selvom jeg skifter direkte over mellem de 2.

    Skal helt ned i 192kbs før det alvor bliver hørbart på mit anlæg.


  • #5   8. jul 2011 FLAC eller LP. En meget sjælden gang i mellem, CD via min BluRay.

  • #6   8. jul 2011 Det der FLAC, er det et program i bruger til at rippe jeres cd'er med, så i har dem på computeren, uden nogen form for kvalitet tab?

  • #7   8. jul 2011 Flac betyder free loseless audio codec så der er ikke noget tab i kvaliteten.
    Og du kan jo prøve at google cd to flac converter eller lign...


  • #9   8. jul 2011 Udelukkende MP3.... Men ligesom Thomas A er kvaliteten også altid 320kbs smiley

  • #10   8. jul 2011 Mange af mine mp3 numre er på 128 kbs - kan man få kvaliteten op på dem på nogen måde?

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #14   8. jul 2011 Genial holdning Kristian F... Håber du åbner en forretning eller lignende en dag, for det er vel ens for alle ik ?

  • #15   8. jul 2011 Jeg vil også gerne "købe" ind i Kristians butik.
    Så undskyld jeg giver min mening til kende, men du er sgu et fjols.

    Jeg er ikke über hellig eller noget, for der ligger helt bestemt mp3 på min computer, men jeg har temmeligt meget mere musik på CD end på HDD'en.

    Det eneste tidspunk mp3 dog bliver brugt er når der skal drikkes bajer, og alle folk alligevel er ligeglade med lydkvalitet.


  • #16   8. jul 2011 Desuden gør vi ikke alle sammen noget ulovligt dagligt? F. eks kan jeg da nævne alle motoriserede køretøjer ikke overholde fart grænserne men mener det er i Iræn at køre 85-90-95-100-110 osv.. Når det kun er tilladt at køre 80!
    Eller når man stjæler fra butikkerne..

    Alle gør noget ulovligt dagligt så kan ikke se problemet i at nogen af os er ligeglade med musikindustrien? Andre er jo ligeglade med andre mennesker i trafikken.
    Og nogen opfører sig som det passer den og er til gene for andre.


  • #17   8. jul 2011 Flac betyder free loseless audio codec så der er ikke noget tab i kvaliteten.

    BS

    der ER foreskel, man skal dog op i større mere afslørende ting før man kn høre det

    jeg hører CD enten XRCD2 eller K2HD og så alle mine andre cd'er, ellers streamer jeg lidt mp3 over PS3 til hygge musik


  • #18   8. jul 2011 Majik, ja men så skal sangen eller hvad det nu måtte være og starte med at være optaget i wave. Eller andre formater men så fylder det også ret meget..
    Det nytter jo ikke at opkonvertere flac/mp3 til wave og så tro der ingen tab er?
    Men problemet er altså : hvor kan man lige downloade eller købe sig til wave musik ?


  • #19   8. jul 2011 Jeg hører CD... Jeg har også lidt MP3 men min com er ikke tilsluttet lige pt.... og der er også uhyr forskel på CD kvalitet og mp3 i mine øjne....

    samtidig er det bare lækkert at stå men noget håndterbart i hænderne da det har en vis charme og samtidig vide man har betalt for musikken....


  • #20   8. jul 2011 hold da kæft du er smålig kristian og du viser ligefrem hvor direkte uviden du er om samfundets sammenhæng

    musik er en vare ligesom nutella du køber i føtex

    musikken er bare fra en person der laver den med stemmen, og bare fordi det ikke koster noget at synge, det gør det ikke mere lovligt at downloade sange ulovligt

    men musikere skal også købe trommesæt guitarer keybords og hvad du eller skal bruge for at lave det musik du vil lave

    så hop du bare tilbage i hullet og drøm videre i dit lige luskede univers

    at nogle kører for stærkt på vejene, ja det er jo ligesom også ikke tilladt, men det kaldes et regelbrud

    men giv endelig besked når du engang åbner en butik, så kommer jeg gerne og ripper den så du ikke tjener en skid, og så kan du jo ringe til panserne og sige at jeg stjæler, jamen så forklarer jeg de flinke betjente at jeg ikke stjæler noget, for ejeren (dig) siger at det er helt i orden at dovnloade musik uden at betale for det

    SHIT EN SPADE, jeg er forarget


  • #21   8. jul 2011 Helt klart federe at have cd'en foran sig, problemet er bare at man er begrænset af hvad producenten har valgt at ligge på.

    F. eks hvis jeg hører eminem kan jeg jo ikke lig alle hans sange og skal derfor skifte hele tiden.. Men er det en af de få cd'er hvor man kan lig alle sangene er det helt klart lækkert bare at kunne sætte cd'en på og nyde musikken smiley


  • #22   8. jul 2011 nej hvor du snakker som du har forstand på

    hvis du tager en pose og fylder den halvt op med mel, og du så tager en støvsuger for at suge den helt tom for luft, når du så åbner posen, er der så stadig det samme i posen som du fyldte i????????

    det der sker når man laver FLAV eller lossless filer om du vil, er at du tager alle informationer uden for det hørbare menneskelige område og skærer væk, så fulder det jo ikke noget

    men sagens natur er jo så bare at akustisk set, så betyder de toner over 16.000 HZ har en påvirkning af enhedens arbejdsgang og tonale balance


  • #23   8. jul 2011 hold da kæft hvor er du dum mand, det er også ulovligt at kopiere VHS fil, og sågar at optage fra tv

    ja jeg tager sgu gerne en frysning for at riste dig her på åbent forum hvor du virkelig har dummet dig

    du mener simpelthen ikke at det er en vare du køber i form af musik????

    så er en CD DVD LP heller ikke en vare, og så kan du bare valse ned i sterostudio og tage dig for at retterne??????


  • #24   8. jul 2011 men det skal så siges at jeg har selv hentet filer ned uden at betale for dem, og jeg køber KUN musik på cd eller andet, hvis jeg har hørt det først

  • #25   8. jul 2011 Vil lige hænge dig op på den med at det er ulovligt at optage tv, for det må man S's gerne? Ellers skal mange produkter fjernes fra de danske butikker da stort set alt kan optage tv.

    Det musik man downloader er jo en kopi. Det er ikke mig som har stjålet varen, jeg tager bare en kopi af den kopi som er taget af den originale som er lagt ud på nettet via diverse trackers.

    Står jeg f. eks nede i Fona eller lign. kunne jeg aldrig drømme om at stjæle varen da det er tyveri.

    For mig er det ikke tyveri at downloade musikken via torrent netværket, det min holdning og så er jeg da fuldstændig ligeglad med hvad du synes om min holdning.. Vi alle forskellige og heldigvis for det for ellers ville alle jo gøre som jer hellige mennesker og købe den..


  • #26   8. jul 2011 jamen så ring da til antipiratgruppen og spørg, men tag lige imod dette råd, husk at slette og destruere dine HDD's inden du ringer og giver dem din adresse

    men det du så siger er at det ur du har købt af en tyv, det er lvligt fordi at DU ikke har stjålet det????

    kan du sige HÆLERI

    du har virkelig en FUCKED UP syn på verden mand


  • #27   8. jul 2011 Men kan ikke forstå du spiller så hellig og så har du alligevel downloadet musik ulovligt? og det retfærdiggører dig ikke at du så BAGEFTER køber varen, du har stadig gjort noget ulovligt.

    Men det er da næsten alle herinde som spiller så hellige og så alligevel har de selv downloadet musikken ulovligt ?


  • #29   8. jul 2011 hvem siger jeg har downloadet ulovligt? jeg kan downloade 1,2mill numre igenne tdc

  • #30   8. jul 2011 Nå okay! Hvis det ikke er tyveri for dig at downloade musik, jamen så er alt jo godt!
    Så er det jo loven den er gal med, og ikke dig. Jeg beklager misforståelsen.

    Mht. digital kopiering er det ifølge ophavsrettighedsloven (fantastisk ord...) lovligt at lave noget analogt om til digital. Det er f.eks OK at overspille et kasettebånd eller LP til CD eller mp3.
    Men det er ulovligt at lave en kopi af noget allerede digitalt. Det er med andre ord lige så ulovligt at kopiere en sang fra en CD eller ved download som det er at "låne" naboens nøgle og tage en kopi af den.

    Og hvad pokker er det for et argument at det er pladeselskaberne der skummer fløden? Det er da sandt nok, men så vil du hellere give ingenting til kunstnerne end bare en smule?
    Det lyder fornuftigt.

    At du kun kopierer varen (så originalen stadig findes) er ingenlunde det samme som at der ikke er en udgift ved produktionen. Der skal købes instrumenter, måske betales regninger for træning, studietid, transport, mad og drikke under indspilningen, for slet ikke at tale om den tid der skal bruges på den kreative fase. Men det er selvfølgeligt heller ikke væsentligt, når det kun er en kopi du har, og originalen stadig kan sælges.

    Hvad så med idéer?
    Hvis du nu får en super smart ide der potentielt kan gøre dig sten rig, og du så fortæller en anden om det. Hvis han så lige låner idéen og fixer noget smart, er det så også i orden? Jeg mener. Du har jo stadig selv idéen og kan jo bare sælge den hvis du gider.

    Men alt der her er selvfølgelig ikke vigtigt i og med du ikke føler det er tyveri at bryde loven.

    Jeg er stolt af min CD samling og jeg køber flere skiver hver måned for at støtte de kunstnere jeg ser op til, så jeg er måske stadig et fjols, men jeg ignorerer i det mindste ikke de folk der arbejder hårdt for min nydelses skyld.


  • #31   8. jul 2011 fandme godt skrevet bjarke

  • #32   8. jul 2011 så er der jo lige et andet aspekt i det her KOPI univers

    hvis du køber en cd i stereo studio ( det gælder jo så ike dig kristian, da du downloader al din musik ULOVLIGT), der må man gerne kopiere den, og tage en KOPI med ud i bilen fx, men du nå ikke låne den ud til andre eller sågar høre den hvis du har andre mennesker med i bilen som IKKE bor på din husstand


  • #33   9. jul 2011 Som afrunding vil jeg gerne lige sige til dig Majik : bare fordi jeg har erhvervet mig musik ulovligt betyder det ikke jeg også køber noget? Har faktisk en 15-20 cd'er som jeg har købt..

  • #34   9. jul 2011 Hvorfor så alt denne diskution?

    Du ved du bryder loven, men mener ikke det er tyveri?

    Så hvis jeg synes det er ok banke på døren hos gamle damer og frarøve dem deres værdier, så er alt fint fordi _jeg_ ikke mener der er tyveri?

    Jeg skal som sagt ikke gøre mig selv alt for hellig, men jeg kunne heller aldrig finde på at sige det er "nederen" at betale for en vare andre folk har svedt for at gøre tilgængelig for mig.

    Du holder fast på at din holdning er din egen, og den skal vi andre slet ikke besnære os til hverken at kommentere kritisk eller måske endda være direkte imod den.
    Hvis min holdning var at det var fint at drikke en flaske sprut til festen for så at tage bilen hjem, når jeg ikke gider være der mere, betyder det så også at alle andre der synes det er dumt tager fejl?
    Min holdning trumfer altså de andres mening om at jeg bryder loven.

    Hvis man bryder loven fordi ens holdning siger det har man et problem.

    Jeg har også brugt ophavsrettighedsloven, men jeg har gjort det velvidende om at jeg potentielt skader andre, og det er noget jeg rent faktisk tænker over.

    Den her "De kan rende mig, for jeg har ret" attitude er et kæmpe problem i vores samfund, og du har udstillet dig selv ganske eftertrykkeligt som en del af det problem.

    Så kan det godt være du synes jeg overdriver, men hey! Det er jo bare _min_ holdning.


  • #35   9. jul 2011 10-20 cd'er???

    jeg har sgu flere tusinde cd'er stoppede med at tælle efter 1500styks

    men jeg har da sjældent mødt så stor et fjols som dig, håber fandme at du bliver nakket af antipirat gruppen en dag, du fortjener det fandme

    jeg henter ikke musik ulovligt, men LOVLIGT jeg betaler for det via mit tv abonnoment ved tdc home trio

    så få dine facts på plads inden du peger fingre

    FJOLS


  • #36   9. jul 2011 Kristian F:

    Hører du f.eks Metallica??? for så kender du sikkert til deres sag hvor folk downloader deres musik gratis. Hvor bandet startede en sag mod pirat musikken....

    hvorfor tror du Metallica reagerede sådan??? fordi de lever af musikken....

    nu ved jeg ikke hvad du selv arbejder som.... hvis ikke du går på dagpenge.... men som håndværker, butiksindehaver eller andet vil firmaet også sælge den vare og hvis ikke folk betaler for varen får firmaet ikke penge til din løn.... uanset om du er selvstændig eller lønslave.....



  • #38   9. jul 2011 folk må da gerne komme og lytte hjemme ved mig for at høre foreskel

  • #39   9. jul 2011 Jeg kan endda høre minimal forskel når jeg har en CD i Blu-ray afspilleren og samligner med lyden i min CD-afspiller... CD afspiller virker mere dedikeret til musik så lyden er mere dynamisk og dataljeret.... hvor lyden i min Blu-ray afspiller er mere spinkel men det er minimalt.... men kunne være sjovt at prøve en blindtest om folk kunne høre forskel...

    med hensyn til mp3 filer kan jeg sagtens hører forskel på filer af 320 og 256.... men jeg læste engang også en test af Beolab 1 hvor det blev noteret at der var en følsomhed overfor dårlige filer i disse højtallere.... typisk så køber folk der har B&O også deres musik og derfor topper lydkvaliteten typisk med musik i den rigtige kvalitet som CD og musikfiler af bedste kvalitet


  • #40   9. jul 2011 ja hvem kunne ha gættet at tråden ville ende sådan smiley

    og det er næsten blevet til en ensporet krig mod en mand , men
    må da sige at han puster sgu også til ilden.

    men nosser som en kassevogn det har han, men er ikke sikker på selv
    er klar over hvor gyngende grund han er på men sine udmeldinger.

    Hvis jeg var ham ville jeg nok slette profilen fra dette offenlige forum , og holde lav profil et stykke tid. evt. oprette i nyt navn
    for skudt sig selv i foden det har han........

    når jeg sidder og lytter musik er det fra købe Cdèr.....selvfølgelig skal musiker også ha mad på bordet . Jeg gider heller ikke arbejde gratis

    når jeg fare rundt i huset og roder op og lign. er det netradio / radio
    det jo ganske gratis når licensen er betalt:)

    vh Tommy


  • #41   9. jul 2011 Jeg lytter altid så vidt det er muligt til originale CD´er. frem for MP3, om det så er 320kbps. - Da jeg godt kan høre forskel, når det afspilles på mit anlæg. (skal dog siges forskellen er virkelig minimal, men den er der.)

    Og dette skyldes jeg har anlægget til at frembringe selv de mindste detaljer i lyden. Det kan jo så både være en fordel og ulempe.

    Fordelen er jo så at jeg får det hele med i musikken, hvilket så også har sin ulempe, som er, at selvom jeg har som "* MAJIK CABLE GUY *" skriver med hentning af MP3 musik fra TDC gratis (lovligt), eller bare det at købe MP3 musik.

    Så er CD stadig et most for mig at høre, for at få det hele med i musikken. Men så er det jo at FLAC formattet nu er kommet ind i billedet. - Dog har jeg ikke gidet og sætte mig ind i det endnu, da det tager sin tid at få alt sit musik omkonverteret. Så synes jeg pt. ligenu fint klarer CD´erne som min musikkilde, hehe.

    Det der er ved formattet FLAC, er at der ER lydkvalitetstab. Grunden til det siges der ikke er... Er fordi forskellen mellem Wave og FLAC kun kan måles og ikke høres. Derfor har man sagt der ingen tab er. Men alt komprimering VIL der være tab i. Da FLAC er et komprimeringsformat, som dog er MEGET bedrer end MP3.

    Så derved vil FLAC helt klart være det bedste for os kræsne Hi-Fi folk der har anlæg til at afslører alt i musikken. Og Som ønsker en harddisk afspiller / server med alt vores musik samlet på, som ikke fylder som Wave gør, og hvor vi heller ikke kan høre forskel i lydkvalitetten.

    Plus vi slipper for at skulle skifte cd hele tiden, og ikke mindst for ridser osv. derfor jeg selv har overvejdet det, efter FLAC formattet er kommet.


  • #42   9. jul 2011 Hold da da op, den tråd her har da udviklet sig må jeg sige... smiley Både på godt og ondt smiley

    Jeg har tilmeldt mig Wimp, og må sige der er en stor forskel på de sange jeg i forvejen har som mp3 filer, som bliver afspillet i 128 kbs, og så i forhold til disse her på 320 kbs, det er da en helt anden verden.

    Det er sjovt, for selvom jeg f.eks. henter 2 albums, som begge er i 320 kbs, kan der stadig godt være forskel kvalitetsmæssigt, men det er vel noget med hvordan den enkelte gruppe bliver optaget?


  • #43   9. jul 2011 kristian har været et fjols... han har skrevet sin mening forkert... for hvis han får chancen er jeg sikker på at sådan som han har givet udtryk for det hele, at sådan er det slet ikke i virkeligheden...

    jeg må ærligt indrømme at jeg downloader musik ulovligt... jeg anser det ikke som at stjæle da stjæle har en helt anden betydning, det omhandler fysisk berøvelse... det er downloadning ikke, men derfor er det ikke mere rigtigt, eller endda lovligt.... men jeg gør det stadig... hvorfor... ? fordi at jeg ikke har plads til 1500cd'er som Majik har... jeg gider ikke rode rundt med alle de cd'er... derfor downloader jeg både ulovligt og lovligt.. har YOUSEE internet så har jo TDC Play jeg kan benytte mig af... men det er nu så pivringe at jeg overvejer WIMP...

    og der er enorm kvalitets forskel på MP3 filer... jeg kan ikke holde ud og lytte til filer under 256kp, det er ulideligt og ødelægger musikken, for helt ''nedern på''...
    så hvis jeg henter musik bliver det helst i 320kp, helst ikke FLAC da jeg ikke rigtig har et transportabelt medie der kan afspille det, dog bliver det brugt når jeg skal høre musik hjemme...

    så jeg hører mest komprimeret musik...


  • #45   9. jul 2011 hvor er det jeg skal gøre det henne jesper?

  • #47   9. jul 2011 Super, mange tak for det smiley

  • #49   9. jul 2011 Ja det kan jeg sagtens smiley

  • #51   9. jul 2011 Man kan så sige på en anden måde. Det er fadme træls at købe en CD, og så viser det sig at den enten er dårligt indspillet eller ringe sange.

    Og hvis man bruger Wimp eller TDC play, sidder man med dårligt kvalitet til forskel imod 320kps MP3 eller FLAC. Og de er så også fuldstændigt låst til den virkelig ringe Windows Media player, der kan ødelægge detaljerne i lyden smiley

    Det er ikke med henblik af at hente ulovligt, men det de lovlige alternativer er virkelig ringe til os HI-FI mennesker smiley


  • #52   10. jul 2011 Lars C.

    Giver du et link til en ? smiley


  • #55   10. jul 2011 Jesper

    Jeg har da både prøvet Wimp og TDC play, oa ja, der er intet kontrol på lyden på grund af deres lydfiler og windows media player smiley

    Normalt bruger jeg jo Foobar 2000 og Creative media player, og de giver en helt anden lyd smiley


  • #57   10. jul 2011 hvor mange kbs plejer en sang på en cd at være på?

  • #58   10. jul 2011 Kim
    Mine sange er i minutter og sekunder smiley
    Og ikke kbs smiley



  • #59   10. jul 2011 Kim N
    Det er omkring de 1400kbps mener jeg, hvis du smider den direkte over på computeren smiley

    Kristian F: Du er en af dem som gør at os musikere har det svært, fordi du har en mærkelig holdning til ting.. Men som de andre siger, lav du bare et produkt, så skal jeg nok komme at tage det uden at betale smiley


  • #60   10. jul 2011 Jesper

    Du har da heller ikke noget at sammenligne så? smiley Udover din CD afspiller, som nok spiller en del bedre.

    Somsagt, jeg kan jo skifte lyden imellem de 2 formatter på ingentid, så der virkelig kan høres forskel smiley

    Og stadigvæk den er låst til windows media player, som er ringe i lyden til forskel med foobar 2000. Det er dét som ødelægger lyden mest smiley


  • #61   10. jul 2011 Citat: "Ved da godt det i bund og grund er tyveri?
    Men ikke desto mindre mener JEG ikke at det er tyveri."


    Kristian, du er jo noget af det mest SNOT dumme der findes........

    Er det så heller ikke ulovligt (for dig) at køre 200 km/t på en skolevej, bare fordi at du mener at du bør da have muligheden for at køre så hurtigt du vil????
    Jeg håber sku at der er nogle der melder dig til de rette instandser, så du kan få en ordenlig en over nakken. DET FORTJENER DU!

    Ja, jeg kan sku kun et par ting at sige....... FJOLS! KLAPHAT! ud forstår vel hvor jeg vil hen smiley

    Om jeg bliver udelukket fra HG, for dette indlæg, det er sku ok med mig, for du er sku en af de idioter som ødelægger hele musikbranchen for os andre og det bør du vide........


  • #63   10. jul 2011 De Mp3´ere jeg køber på TDC play er da ikke låst til noget som helst. De virker overalt, men smider dem altid på en USB-stick og så ind i fronten på min receiver.

  • #64   10. jul 2011 Jesper.

    Måske en god DA converter i forstærkeren gør det? smiley


  • #66   10. jul 2011 Hvorfor skulle Wimp være bedre end TDC? 256kbs vs 320kbs? Så må det jo være TDC der er bedst.
    Jeg kan ikke høre forskel på TDC play MP3´ere og CD, så helt skidt kan det ikke være..


  • #67   10. jul 2011 Jesper

    Og du køre nok også digital, hvorimod jeg køre med analog fra lydkort smiley

    Men kan så sige det på en anden måde. Er dine Wimp filer li' så god kvalitet som dine cd'er på CD afspilleren? smiley


  • #69   10. jul 2011 Samtlige mine Mp3´er fra TDC play er 320kbs, og jeg har en del derinde fra. Men tror faktisk jeg én enkelt gang er stødt på et nummer som jeg kun fik ned i 192kbs, men det er 1 ud af 200 eller sådan noget. Har ikke helt styr på hvor mange numre jeg har derinde fra.

  • #71   10. jul 2011 Det er nok fordi jeg ikke har Yousee. Jeg går ind på hjemmesiden og køber musikken. Og der syntes jeg absolut ikke kvaliteten fejler noget. Og filerne kræver ingen "licenser" og skidt og skrammel, de virker bare.

  • #72   10. jul 2011 Nicky J
    Velkommen til Hifigalleri.dk - desværre til tider smiley


  • #73   11. jul 2011 nu hold dog op med al den whining om HA...

    for fanden da, hvor tit er der de tråde her... ? 1 gang i måneden... ? det er sgu da ikke værre en damens krigshumør en gang om måneden...

    siden er ikke ødelagt fordi der er en enkelt tråd i ny og næ der bliver ødelagt....


  • #74   11. jul 2011 jo selvfølgelig... det er den også 100%, slet ikke der jeg er uenig...

    synes det er lidt til grin at man tuder over at tråden er ødelagt og hele hjemmesiden hifigalleri er ødelagt fordi en enkelt tråd ikke lige er gået som man vil have det...


  • #76   13. jul 2011 Jeg kan kun glæde mig over at jeg selv har den store glæde og nydelse over at købe min musik og støtte kunsterne og de bands jeg hører.... og så selv få en glæde ved at stå med musikken i hånden via en CD....

    Det samme kan jeg kun sige om film.... Det er sku lækkert at støtte op omkring film generalt så jeg downloader slet ikke film overhovedet eller ser kopier.... det eneste der dur her i huset er originaler

    Det kan jeg kun glæde mig over at jeg ikke er røget med på pirat bølgen....


  • #77   13. jul 2011 nicky J:
    beklager, tror der har været 5 tråde jeg har oplevet på et år som desværre ikke er endt som de skulle...

    yes, det er virkelig til at tude snot over og erklære hjemmesiden for ødelagt og overtaget af små møgunger...

    kan virkelig godt følge dig... smiley


Kommentér på:
Hvilket musik materiale hører I ?

Annonce