{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pre-outs. Pioneer vsx-819h
  • #1   2. apr 2020 Jeg vil gætte på at zone 2 preout er den eneste mulighed, der er ingen dedikeret preout front.. Jeg har også en pioneer stående som kun har preout til bagkanaler og ingen front

  • #2   2. apr 2020 Du skal have en anden forstærker til det, du skal bruge pre-out til front kanaler.

  • #3   10. apr 2020 Hejsa
    Du skal enten bruge Zone 2 eller TAPE OUT. det gør jeg på min 30 år gamle SONY forstærker. den "driver" et par LD SYSTEMS DAVE XS8 diskoteks højtalere. virker til UG.

    Du skal bare finde ud af om din tape out er en konstant out, eller om den har en omskifter... på min SONY feks er den konstant vil jeg kalde den, da den virker selvom forstærkeren er slukket. den fungere så bare som en slags gennemgangs linje.

    Zone 2 er en ekstra udgang som på nogle forstærkere/receivers er til netop et ekstra anlæg/aktiv højtalere i et andet rum. Visse forstærkere har dog to muligheder på denne udgang. 1 at spille samme signal som zone 1 (altså den normale udgang) eller 2 at du kan vælge hver sin kilde til hver zone.

    Håber det giver mening.

    Henning


  • #5   12. apr 2020 Du skal bruge de to udgange nederst som hedder Front L og R - som andre skriver er tape out ikke reguleret af volumen-kontrollen og kører derfor med Max output hele tiden. Din Zone 2 udgang kan muligvis indstilles til at kunne reguleres i styrke via din fjernbetjening (tjek manualen) og kan i det tilfælde også bruges

Kommentér på:
Hjælp til pre-outs. Pioneer vsx-819h

Annonce