{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Mikkel H
Mikkel H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Cerwin vega bass problem. {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og tøser smiley

Jeg har et par xls-28 højttalere fra cerwin vega. Omtrent 2 uger siden skulle jeg vise en ven hvordan de spillede, og så fyrede jeg selvfølgelig op for lyden smiley Men ligepludselig forsvandt bassen fuldstændig, så nu er det kun min mellemtone og min diskant der spiller fra dem ?

Ved i om der bare skal smides nye sikringer i eller noget, eller skal de til reperation ?

- Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin vega bass problem.
  • #1   8. maj 2011 Hvis der er en sikring til selve bas enhedden, så tjek den. Ellers lyder det som om at dine basenhedder er brandt af og skal derfor udskiftes med nogle nye.

• Mikkel H
    Mikkel H Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   8. maj 2011 Men er det ikke lidt underligt at de alle 4 basenheder slår på samme tid ?

• #3   8. maj 2011 Hej igen.

Nu har ejg lige været inde at se dit setup, jeg ved ikke hvad din sony forstræker har af spec. men nu har sony aldrig været særlig stærke hverken overskud eller strøm mæssigt. Så hvis dine basenheder er brandt af, bør du måske også overveje at skifte din sony forstærker ud, da CV er meget strøm krævende og mere end sony kan levere.

• #4   8. maj 2011 Nej ikke hvis din sony ikke kan trække dine CV ordenligt, så er det ikke så mærkeligt.

Kommentér på:
Cerwin vega bass problem.

Annonce