{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hylde til pladespiller
  • #1   12. apr 2011 nu hvor du bruger pladespiller, vil du så finde ud af, at materialet den står på har en del at sige for lyden fra pladespilleren

• #2   12. apr 2011 Det er jeg klar over, er dog ikke klar over hvad der er bedst den står på?

• #3   12. apr 2011 Hvis glas er det perfekte, så kan VM Acoustics S1-hylden jo ikke være mere oplagt? Det er jo en lækker glashylde på stålbeslag.

• #4   12. apr 2011 MDF har en dæmpende virkning hvis man har en lys arm på

• #5   12. apr 2011 Synes osse at en glashylde er emenint til en pladespiller eller en MDF.

• #6   12. apr 2011 Siger nej tak til den hylde du linker til, så bliver farveforvirringen af træ/laminat i min stue først total smiley

Jamen indtil videre holder jeg mig til S1-hylden, medmindre der kommer andre fornuftige bud smiley

• #7   12. apr 2011 Glas er noget af det værste man kan bruge. Glas er et hårt materiale som giver en kold og klinisk lyd. Ja, det strammer op i bassen og hele lydbilledet, med glas "synger" også med. Det vil bevirke at ens diskant bliver hidsig.

MDF er godt. det er et dødt materiale og er hammer godt til at spille bass og kan give lidt mere dynamik/drive til musikken.

Køb den WM hylde. Smid glaspladen ud og gå i dit byggemarked og få en 25mm MDF plade skåret i det mål du skal bruge. Lav 2 huller og skru den på WM baslaget. Det har jeg brugt til min 25kg cdafspiller med et virkeligt godt resultat.

Men vil du en dag ofre lidt mere, så smid en skiferplade oven på MDF`n, så bliver det virkeligt godt smiley

• #8   12. apr 2011 Ja okay, det er jeg jo heller ikke interesseret i - jeg siger tak for rådet smiley

Kommentér på:
Hylde til pladespiller

Annonce