{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

rockford fosgate og xzound forstærker {{forumTopicSubject}}

hejsa er meget blank stadig omkring hifi teknik hehe.

har overvejet at købe 2 stk rockford fosgate 15" basenheder men min gamle forstærker ville ikke kune levere nok effekt til dem desværre. så tænkte på om en denne xzound forstærker i linket ville få det til at spille bare nogenlunde:)
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5125833094&n=-2035763586&pn=-1349738554

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rockford fosgate og xzound forstærker
  • #1   7. apr 2011 til subwoofer skal du enten ha en 2 kanals forstærker eller en 1 kanals forstærker, også kaldet monoblock...

og så ville jeg vælge noget andet end RF enheder, jeg er ikke glad for RF, synes det er ALT for overrated, overhyped og overpriced...

skal de i bilen eller i stuen... ?

• #2   7. apr 2011 det skal godt nok i stuen, og det også der jeg bliver lidt i tvilvl jo da en bilforstærker fra thansen enelig bare levere en masse effekt og ikke andet

ville du så ikke anbefale en god men billig forstærker hvis det findes hehe?

• #3   7. apr 2011 hvis du skal ha en bilstereo forstærker i stuen skal du jo ha et bil batteri... og det kan du godt, men det løber jo tør for strøm... så kan man sætte en billader til, ja, men hvis det er et konventionelt batteri, så vil det udlede knaldgasser i opladningsprocessen...

så hvis du ryger kan der godt sige BAANG og så havde du et hus / lejlighed...

så synes du skal købe en PA stereo forstærker i stedet for, og så bruge subwoofer udgangen på din receiver / forstærker og sætte til din effektforstærker...

jeg har en IMG StageLine STA-750 som smider 2x200watt RMS ved 4 ohm... det burde være nok til at skubbe lidt liv i de RF enheder...

• #4   7. apr 2011 ok tusind tak for hjælpen

• #5   8. apr 2011 du kan altså også finde en omformer som der laver 220V om til 12V du skal bare sørge for at omformeren leverer tilstrækkelig ampere

• #6   9. apr 2011 ja man kan få en udemærket omformer fra black and decker, men tror nu jeg spare lidt mere op til en ordenlig forstærker istedet:)

Kommentér på:
rockford fosgate og xzound forstærker

Annonce