{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Tilmeldt:
4. apr 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

nybegynder (anlæg købes) {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er ny i faget og derfor spørger jeg jer.

jeg skal ud og bruge 5 - 6000,- kr på noget brugt anlæg.

ville gerne have sådan noget som dali concept 10 og noget nad forstærker, eller er der andre forslag til noget der lyder godt og rent selvom det spiller højt ??

hvad skal jeg gå efter ?

MVH
Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nybegynder (anlæg købes)
  • #1   4. apr 2011 concept 10 spiller højt ja, men laaaangt fra rent.
    Kig hellere efter nogen b&w dm604 s3, der får du virkelig noget for pengene.
    Dali Concept serien er virkelig ringe.


  • #2   4. apr 2011 Jesper S.
    Husk lige at han er ny i faget så han vil nok synes at Concept spiller fint til at starte med og at han sagtens kan starte ud med det anlæg.

    Michael S. Jeg vil anbefale dig at du bruger flest penge på forstærkeren da du så kan opgradere højtalerne senere hen uden at skulle punge ud for en større forstærker..
    Om du kan lig Concept er op til dig selv, du kan evt. høre den i klubben hvis det er.. Men den er ikke noget fantastisk produkt, men til prisen er den fin nok smiley


  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   4. apr 2011 Hvis mit budget er 6000 og det er max hvad ville vi anbefale evt link

  • #4   4. apr 2011 Selvom han er ny er der jo intet i vejen med at anbefale ham noget bedre.
    Det er kun en hjælp. Jeg var også ny i faget da jeg havde min concept serie og fortryder det 10000 gange at jeg smed penge efter den skod serie.
    Men det bedste råd vil nok være at han skal ud og lytter på en masse forskelligt. Det var den fejl jeg gjorde


  • #5   4. apr 2011 mener´det var det jeg aldrig fik gjort

  • #6   4. apr 2011 jeg er selv helt ny i faget, men har lige købt B&W CM1
    (link fjernet)

    Samt en Denon surround 7,1 forstærker.

    Jeg har så planer om at udvide med
    (link fjernet)

    (link fjernet)

    Jeg er dog stadig i tvivl om sub.


    Jeg synes helt klart B&W CM1 spiller rigtig flot og rent, men om de spiller højt, det gør jeg mig ikke så meget i må jeg indrømme...



  • #7   5. apr 2011 Vil da absolut mene at uanset volumen, er der kæmpe forskel i hvor rent diverse højttalere spiller.

  • #10   5. apr 2011 Nå jamen i mine ører lyder de af h..... til
    Skinger og utrolig upræcis diskant, som ødelægger alt.


Kommentér på:
nybegynder (anlæg købes)

Annonce