{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alm integreret forstærker som effekt.
  • #2   29. mar 2011 Mener det hedder line-in, normalt er der et par bøjler mellem line in og preout. Hvor linein er til effekt delen og preout er til forforstærker delen.

    http://img510.imageshack.us/i/dsc00296ig0.jpg/
    Fandt lige det her billede som viser det, og her hedder det så godt nok main in.


  • #4   29. mar 2011 Chris hvis jeg husker rigtig så sætter man en effek forstærker i pre-out, og derfor må pre-out jo være til forforstærker delen og main in/line in til effekt delen.

    Vil mene du skal køre forstærkeren(den du vil bruge som effekt) fra main in og til pre-out på forstærkeren(den du vil bruge som forforstærker)
    Er ikke sikker på jeg stadig har fattet det smiley men har også sagt at jeg ikke er sikker.


  • #6   29. mar 2011 jamen det er f.eks fra en sony Ta-f770es, den har pre out, og så vil jeg så bruge en pioneer A858 som "effektforstærker" Men den har ikke decideret pre-out osv, men der er noget der hedder ADPT 2, og der er in og out, hvor der er en bøjle mellem de røde stik, og en bøjle mellem de hvide...... Er det så bare fra pre-out på sony´en og så ind i in på pioneer???????

  • #8   29. mar 2011 og det er det den er beregnet til eller??? Vil gerne være 100 procent sikker.....:-) Vil det sige at jeg så kun bruger effektdelen på pioneeren på den måde, med andre ord, jeg kan ikke bruge tone kontrol på den så vel? Ikke at jeg vil, men vil bare gerne forstå det ordentligt

  • #9   30. mar 2011 hvis det er så slå din pioneer op på nettet med manualen og se om det er en preout udgang og main indgang. for hvis det er så kan du godt gøre som du siger

Kommentér på:
Alm integreret forstærker som effekt.

Annonce