{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

AC RYAN PLAYON!HD2 MEDIAPLAYER {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Nu skal jeg til at flytte i ny lejlighed med fibernet og det hele. Og jeg vil så andskaffe mig en medieafspiller. Har siddet og kigget lidt på market. Og fundet denne her AC Ryan. Nogen der har sådan en eller har prøvet den, som kan fortælle mig om den er god eller dårlig. Og om man kan slutte harddisk til den?:-)

Eller har i en anden der er bedre i hoved??:-)

Mvh Hyksi (Mark pedersen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AC RYAN PLAYON!HD2 MEDIAPLAYER
  • #1   21. feb 2011 jeg har kun hørt godt om den, har fået rigtig mange gode anmeldelser. så skulle være pengene værd..

• #2   22. feb 2011 Du kan prøve og google den som en start..
    Andre folk anbefaler dog meget boxee og apple tv ( forstår jeg så ikke hvorfor) men du skal da bare prøve den af og se om den er noget for dig?
    Hvis ikke kan du jo sende den tilbage..

Men den er god fordi den kan videre sende hd lydformaterne smiley

• Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   22. feb 2011 Har selv lige bestilt den. Den er mega fed smiley
    Der er plads til en intern 3.5" disk i den med op til 2tb plads. Hvor de musik, billeder, film osv osv ligger på. Du kan overføre filer til den via netværket, via usb eller hente dem ned via torrent. Der er mulighed for at bruge den som NAS boks, altså ville du kunne sidde på arbejdet og tilgå den smiley
    Dertil har du også muligheden for at sætte dit sd kort i den, eller en ekstern harddisk.
    Det eneste alternativ til den som jeg ser det, er wdtv live. Men tror den Ac Ryan er noget bedre smiley

Ved desværre ikke super meget om lyd, billede mm. smiley Men nogle af mine kollegaer har den, og de er glade for dem smiley

• #4   22. feb 2011 kan man installere andre brugeroverflade på den?

• #5   22. feb 2011 Skal jeg ikke kunne udtale mig om, den er kun lige kommet på markedet og er ikke i tvivl om at den gør det godt smiley

• #6   22. feb 2011 oki, for det skal jeg vide inden jeg køber den, kan den ikke det vil jeg ikke have den:D

• Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   22. feb 2011 Uden at være sikker::
    En kammerat snakkede om at du kunne finde nogle homebrew firmwares rundt omkring på nettet. Om det er muligt, og om det er det værd ved jeg intet om smiley

Kommentér på:
AC RYAN PLAYON!HD2 MEDIAPLAYER

Annonce