1.126 visninger
|
Oprettet:
AC RYAN PLAYON!HD2 MEDIAPLAYER {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Nu skal jeg til at flytte i ny lejlighed med fibernet og det hele. Og jeg vil så andskaffe mig en medieafspiller. Har siddet og kigget lidt på market. Og fundet denne her AC Ryan. Nogen der har sådan en eller har prøvet den, som kan fortælle mig om den er god eller dårlig. Og om man kan slutte harddisk til den?:-)
Eller har i en anden der er bedre i hoved??:-)
Mvh Hyksi (Mark pedersen)
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 24 Svar: 61
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 797
Andre folk anbefaler dog meget boxee og apple tv ( forstår jeg så ikke hvorfor) men du skal da bare prøve den af og se om den er noget for dig?
Hvis ikke kan du jo sende den tilbage..
Men den er god fordi den kan videre sende hd lydformaterne
dec 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Der er plads til en intern 3.5" disk i den med op til 2tb plads. Hvor de musik, billeder, film osv osv ligger på. Du kan overføre filer til den via netværket, via usb eller hente dem ned via torrent. Der er mulighed for at bruge den som NAS boks, altså ville du kunne sidde på arbejdet og tilgå den
Dertil har du også muligheden for at sætte dit sd kort i den, eller en ekstern harddisk.
Det eneste alternativ til den som jeg ser det, er wdtv live. Men tror den Ac Ryan er noget bedre
Ved desværre ikke super meget om lyd, billede mm.
apr 2010
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 797
apr 2010
dec 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
En kammerat snakkede om at du kunne finde nogle homebrew firmwares rundt omkring på nettet. Om det er muligt, og om det er det værd ved jeg intet om
AC RYAN PLAYON!HD2 MEDIAPLAYER