2.102 visninger
|
Oprettet:
strøm skinne / stikdåse. {{forumTopicSubject}}
nogle gode forslag til hvilken stikdåse man skal vælge til sit anlæg ? evt. med støjfilter. !!!
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Hvilket prisleje, hvilket udstyr har du og om du har nogle strømkabler som det skal matches med.
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 18
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.324
men umiddelbart er dine vincint kabler da fine nok til dit grej al fald
men det som også er vigtigt, det er at få en jord på sine apperater, det er undervurderet i mange tilfælde
at få jord på sit system, vil være et hak op i lyden i sig selv
men vi har ikke meget at gøre med, du har jo heller ikke oprettet dit grej vi kan se noget ud fra
så et systemlistvil være fint, og et budget
oryiade laver nogle lækre nogle
aug 2005
Jeg staver og skriver som jeg lyster. Ved godt at vi 2 ikke lægger vægt på de samme ting. Du er til små tynde hænge patter og jeg er til store fyldige smukke bryster. HA HA HA!
Jeg selv bruger Juicebar II fra PS Audio. Den koster listepris 1400,- kr.
I sig selv gør den ikke det store væsen af sig, men parer man den med endten et AC10 eller AC12 powerkabel fra PS også, så sker der løjer. Men så er vi også oppe i en lidt høj pris
aug 2005
Jeg tror at han regner med at få en lidt bedre lyd
Strømkabler er det mest oversete produkt i ens hifi. Hos mig selv så er det næsten ALT afgørende.
Har man ikke styr på strømmen, hvordan skal resten så kunne arbejde optimalt
Strømmen er for mig fundamentet i systemet. Er der fejl eller mangler der, så kommer det til udtryk i resten af setuppet. Lidt som når man bygger et hus. Er fundamentet ikke lavet ordenligt, så går det ud over selve bygningen. Man tænker ikke på fundamentet, det er jo bare noget som er "gemt" og man bruger det ikke. Men det har en alt afgørende indflydelse.
jan 2010
nov 2006
rune, kun kunne også holde øje med hifi4all, der er nogle gange nogle brugte
aug 2005
Citat: rune, kun kunne også holde øje med hifi4all
Du skal sku da på skrive kursus på VUC (Voksne Uden Chancer) HA!
@Rune:
En anbefaling....... Du må for guds skyld ikke købe en Supra. Det er nok det ringeste produkt som nogensinde er produceret. Alt din musik DØR!
jan 2010
og så bare lige for at være med så sidde de største patter tit på de tykke piger!....
så patter er som højttaler, store kasser er ikke altid det bedste..
nov 2006
og det er ikke mundhuggeri, tonen mellem PR og jeg er udelukkende venlig ment, PR og jeg er bare ikke enige i hvad en lækker dame er.....
PR er nemlig HELT galt på den
strøm skinne / stikdåse.