{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 900 kr.
  • Montering af lysdæmper til eksisterende kontakt 1.000 kr.
  • Nyt tag på haveskur 5.500 kr.
  • Ophængning af billeder og ringeklokke 800 kr.
  • Julemand til juleaften 1.000 kr.
  • Elektriker 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strøm skinne / stikdåse.
  • #1   3. feb 2011 For at kunne give dig bare en smugle råd, så bliver du nød til at komme med en del flere oplysninger......

Hvilket prisleje, hvilket udstyr har du og om du har nogle strømkabler som det skal matches med.

• #2   3. feb 2011 jeg har vincent power kabler og NAD forstærker...

• #4   3. feb 2011 PR hvem er det vi skal smugle???

men umiddelbart er dine vincint kabler da fine nok til dit grej al fald

men det som også er vigtigt, det er at få en jord på sine apperater, det er undervurderet i mange tilfælde

at få jord på sit system, vil være et hak op i lyden i sig selv

men vi har ikke meget at gøre med, du har jo heller ikke oprettet dit grej vi kan se noget ud fra

så et systemlistvil være fint, og et budget

oryiade laver nogle lækre nogle

• #5   3. feb 2011 Majik din lille BÆ-skubber smiley
    Jeg staver og skriver som jeg lyster. Ved godt at vi 2 ikke lægger vægt på de samme ting. Du er til små tynde hænge patter og jeg er til store fyldige smukke bryster. HA HA HA!

Jeg ville ikke bruge en strømskinne med filter på din NAD. Der vil du nok oplevet et for stort tab i dynamikken.
    Hvilket prisleje snakker vi om?
    Jeg selv bruger Juicebar II fra PS Audio. Den koster listepris 1400,- kr.
    I sig selv gør den ikke det store væsen af sig, men parer man den med endten et AC10 eller AC12 powerkabel fra PS også, så sker der løjer. Men så er vi også oppe i en lidt høj pris smiley

• #6   3. feb 2011 @Christoffer:

Jeg tror at han regner med at få en lidt bedre lyd smiley
    Strømkabler er det mest oversete produkt i ens hifi. Hos mig selv så er det næsten ALT afgørende.
    Har man ikke styr på strømmen, hvordan skal resten så kunne arbejde optimalt smiley
    Strømmen er for mig fundamentet i systemet. Er der fejl eller mangler der, så kommer det til udtryk i resten af setuppet. Lidt som når man bygger et hus. Er fundamentet ikke lavet ordenligt, så går det ud over selve bygningen. Man tænker ikke på fundamentet, det er jo bare noget som er "gemt" og man bruger det ikke. Men det har en alt afgørende indflydelse.

• #7   3. feb 2011 havde nu tænkt på en 1000 kr.seddel ca..

• #8   3. feb 2011 jeg elsker også dig PR! og min kærestes G skål hehehehe SELV

rune, kun kunne også holde øje med hifi4all, der er nogle gange nogle brugte

• #9   3. feb 2011 Hvad fanden er det for noget mundgøjl du kommer med Majik.

Citat: rune, kun kunne også holde øje med hifi4all

Du skal sku da på skrive kursus på VUC (Voksne Uden Chancer) HA!

@Rune:
    En anbefaling....... Du må for guds skyld ikke købe en Supra. Det er nok det ringeste produkt som nogensinde er produceret. Alt din musik DØR!

• #11   3. feb 2011 trods lidt sjov mund huggeri er jeg da blevet lidt kloger... ingen supra og se om der ikke dukker noget brugt op haha..

og så bare lige for at være med så sidde de største patter tit på de tykke piger!....

så patter er som højttaler, store kasser er ikke altid det bedste.. smiley

• #12   3. feb 2011 bare der er kasser, så er vi glade

og det er ikke mundhuggeri, tonen mellem PR og jeg er udelukkende venlig ment, PR og jeg er bare ikke enige i hvad en lækker dame er.....

PR er nemlig HELT galt på den

Kommentér på:
strøm skinne / stikdåse.

Annonce