{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.431 visninger | Oprettet:

Boomblaster? {{forumTopicSubject}}

Hey HG! smiley

Nu ligger det sådan at jeg skal have købt mig en god og solid boomblaster/ghettoblaster til sommer, som kan tages med på stranden. Har kigget lidt på JVC's boomblaster, men 2000kr er altså forholdsvis mange penge. Kender i en billigere løsning? Men som også er af høj kvalitet? '

Mvh
Frederik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boomblaster?
  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #1   31. jan 2011 Du kunne jo købe en brugt. Du får stadig den bedste ghettoblaster på markedet ti langt under ½ pris.

• #2   31. jan 2011 Hvis ikke du vil give så meget, så kig evt. efter en brugt. De kan findes brugte til fornuftige priser. Du får ikke bedre ghettoblaster. Philips har osse lavet nogle meget velspillende modeller, men det er ved at være en 5 år siden de sidst havde noget der kunne spille op.

• #3   31. jan 2011 Så JVC er det jeg skal gå efter, kan jeg så vidt forstå. Bare af hvad jeg lige fik skimmet på Den Blå Avis, var der INGEN der solgte sådan en i Københavns Omegn. Jo, en gut i Hellerup som ville have mere end nyprisen for den - haha.. Hellerup...

• #4   31. jan 2011 Tjek evt. guloggratis, der er tit en del til salg derinde

• #5   1. feb 2011 er der egentlig ikke noget om den findes i 2 størrelser? og vi så bare kun ser den ene model i danmark? tænker mere mht ham gutten i hellerup så vil have mere end ny pris det kunne være sådan noget?

• #6   1. feb 2011 der findes flere modeller,

de har lavet den lille model med Lys i højttalerne, og den store model, og den store model fåes med Ipod Dock og andre forskellige tilslutninger, og de har lavet en model for noget tid siden med Minidisc

• #7   1. feb 2011 JVCén Kan fåes til 1500kr, jeg har lige købt den for 2 uger siden, og havde den med op i norge på skiferie, og hold fast den sparker røv! Er alle pengene værd! Syntes ikk du skal gå på kompromi med dem..

Der kan holde til nogen tæske og noget kulde! Ultimativ party maker den JVC. :´)

• #8   1. feb 2011 Jeg har selv den store model, med MP3 Playback, den har dog en 3-4år på bagen, men den rykker, og jeg gav 2000,- for den dengang,

• #9   2. feb 2011 Okay, men jeg vil da ugeligt tjekke DBA og GulOgGratis ud, skal da helt sikkert have den til sommer, når jeg skal på stranden. Men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Boomblaster?

Annonce