{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.144 visninger | Oprettet:

Antenne fordeling (til 3 rum) (yousee) {{forumTopicSubject}}

hej HG

jeg har lige køb hus og har lige fået installeret kabel tv fra Yousee
og skal til at lave noget antenne fordeling til 3 rum, og trådløs internet (også fra Yousee)

signalet kommer ind på lofter og skal fordeles til 3 rum (og har så valgt at plassere min Router på lofter (trådløs router) så der er trådløs internet i hele huset)

og mangler så kun tv signalet til de 3 rum (og skal jo nok have en antenne forstærker på da der skal tilsluttes 3 tv og tviler på at signalet er kraftig nok uden)
jeg havde forstillet mig at lave det på denne her måde (se tegning på linket http://i53.tinypic.com/2zhiqkw.jpg) og så smide en vægslutdåse på i hver rum

men er det en fornuftig måde at gøre det på, eller er det helt hen i været (kunne selvfølgelig undvære den antenne splitter med 3 udgange, hvis jeg valgte en forstærker med flere udgange) men har bare hørt at hvis man skal have en ordenlig forstærker med 3 udgange eller flere så koster den en halv bondegår i forhold til en god kvalitets forstærker men kun en udgang.
og ved godt at antenne forstærkeren skal være af en god kvalitet (og ikke den billige fra harald Skrald)

og kan i anbefale en ordenlig antenne forstærker

på forhånd tak
(og beklager for den dårlige tegning)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antenne fordeling (til 3 rum) (yousee)
Kommentér på:
Antenne fordeling (til 3 rum) (yousee)

Annonce