{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Ville det give noget? {{forumTopicSubject}}

Hey derude. Jeg har efterhånden gået og overvejet en DAC da jeg bruger min computer som kilde. Min opsætning lyder på følgende:

Rotel RC-1070
Rotel RB-1080
JBL L80T
Dali Multi Diameter LC.OFC Concentric Core Cable
Tech-Link fra computer til pre amp, og fra preamp til poweramp bruger jeg Bandridge.

Så overvejer jeg at købe denne DAC, (link fjernet) og så self nogle nye kabler fra DAC til preamp, og fra preamp til poweramp.

Ville den DAC være en god upgrade i mit setup?'

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville det give noget?
  • #1   29. jan 2011 ville nok sige det er noget af det vigtigste i hele dit setup da det er dit signal der betyder noget i sidste ende. jeg har selv tidligere spillet meget fra pc, men det lyder ikke helt så godt som cd da der tit er dårlige lydkort i en pcer. så jeg anskaffede mig en DAC og det har ændret ALT! vil sige det er et must når man bruger pcen som afspiller.

  • #2   30. jan 2011 Det lýder somom at en DAC er et must have. Kender du noget til den DAC som jeg linker til? Den ser nemlig rigtig spændende ud synes jeg :)?

  • #3   30. jan 2011 nej jeg kender den ikke. men ellers hvis du vil høre hvad en Dac kan gøre så tag ned i hifiklubben så kan du prøve at låne en med hjem. det gjorde jeg. jeg købte bare en brugt smiley

Kommentér på:
Ville det give noget?

Annonce