{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.493 visninger | Oprettet:

Denon Avr-3805 Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Denon Avr-3805 for et stykke tid siden da jeg skulle sætte nye højtalere til forstærkeren, var der nogle af ledningerne som rørte hinanden imens de var tilsluttet forstærkeren. Derefter kom der en lille gnist inde fra forstærkeren og den gik derefter ud, jeg tog så alle ledninger ud af forstærkeren for at tænde den igen. Men bare det jeg sætter strøm til (uden at tænde forstærkeren) lyser der jo en rød lampe ved Tænd knappen. Den er så begyndt og blinke RØDT, når jeg så tænder forstærker lyser den grønt og der kommer lys i normalt, efter så 6-8 sek går den ud igen og blinker/lyser rødt igen.

Nogen som kan give mig et svar på mit problem ?

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon Avr-3805 Hjælp.
  • #1   7. jan 2011 Du skal ALTID huske at fjerne strømmen fra forstærkere, tv osv.. når du skal rode med ledninger. Kom selv en gang til at gøre det ved min stationær hvilket resulterede i nyt bundkort, at jeg så fik det dækket på garantien er noget andet...

  • #3   7. jan 2011 mig bekendt er det mosfet'en der slår til når den røde diode blinker. har du prøvet at tage strømmen fra og lade den stå lidt?

Kommentér på:
Denon Avr-3805 Hjælp.

Annonce