{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Nicklas L
Nicklas L
Tilmeldt:
11. jun 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Er dette godt? {{forumTopicSubject}}

Er disse højtalere gode, og er der noget jeg bør vide om dem før jeg køber dem?

CERWIN-VEGA VE-8F

(link fjernet)


Har tænkt mig at bruge dem i et lille rum (12-14 kvadratmeter), hvor jeg har 2 højtalere til, med aktive subwoofere i...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette godt?
  • #1   12. jun 2006 Det er fra deres bedste serie i lang tid, men komme rigen an på hvilken type musik du høre.. Går du op i detaljer, skal du ikke købe Cerwin Vega, men hvis du gerne vil have bas og kan spille rimelig højt uden at forvrænge er Cerwin vega det bedste bud...

  • #2   12. jun 2006 Enig i at det er en af de bedre højtalere CV har lavet i lang tid men jeg tror også du måske skal gøre dig nogle overvejelser om hvordan de to forskellige sæt højtalere lyder. du risikere at ende op med et meget rodet lydbillede. Men igen det kommer jo helt an på hvilke højtalere de skal kombineres med.

  • #3   12. jun 2006 ellers prøv og hør en masse højtaler, og så hør med en cd som du hører mest af,. jeg er sikker på de fleste butikker gerne vil smække den på


  • #4   12. jun 2006 Har selv haft en masse af de nye serier fra Cerwin Vega, og ved ikke om man kan kalde det en god højtaler, men det kommer jo an på hvad man går efter......

    Jeg kan i hvert fald stærkt anbefale denne højtaler, hvis man vil have masser af lyd / bastryk og specielt til et rum på en 12-14 m2.......

    Men går man tværtimod efter en rigtig flot lyd, så er det ikke lige just Cerwin Vega man skal vælge....

    Håber det kunne bruges, MEN GO' FOR IT smiley


  • Nicklas L
    Nicklas L Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #5   13. jun 2006 De 2 Cerwin Vega højtalere, skal bruges sammen med 2 baze e 3500 med aktive subwoofere...

Kommentér på:
Er dette godt?

Annonce