{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

budget/brugt anlæg??? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige været ude og købe mig en 50" LG plasma.
Og en ps3 slim. hvor jeg så streamer over computeren.

Meen før havde jeg en panasonic hjemme dvd bio. sådan en alt i en... meen nu vil jeg gerne op i lidt tungere gods. men dog kun med 2 eller 3 højttalere til og starte med...
Da jeg ikke rigtigt her stuen til et ordenligt surround,

Nogen der har nogle ideer til enten noget budget udstyr. eller noget brugt. så længe det er ok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  budget/brugt anlæg???
  • #1   1. jan 2011 Har du et budget?
    Størrelseskrav?
    Designkrav?
    Hvor langt vil du køre efter det?


  • #2   1. jan 2011 nej
    nej
    nej

    Og det skulle gerne være i jylland.
    ind til videre er jeg ved og kigge priser og systemer. så kan jeg lave et ca bugdet ud fra det. da jeg ikke har den store ide om hvad det vil komme til og løbe op i...


  • #3   1. jan 2011 du kan da godt se at det er svært for os at hjælpe når vi ikke ved og dit budget er 2'000 eller 70'000kr...

    du må lige finde ud af hvad du ca. søger/ønsker, før vi kan hjælpe dig på nogen måde...

    ellers er det ligesom at finde en nål i en hø stak for os...


  • #4   1. jan 2011 john z. du kan jo starte med og læse hvad jeg skriver. Det skal være budget eller brugt. så er det jo nok ikke 70.000 vi snakker. men nok snarre 2.000.

  • #5   1. jan 2011 Tonny - Nu har du på intet tidspunkt specificeret om det er 2 eller 70 kg vi snakker om. I så fald er det ringe udformet (specielt eftersom du siger nej til, om du har et budget)
    Giver John ret.

    Men du skriver, at du gerne vil op i lidt tungere gods end de sædvanlige sammensatte systemer - har du overvejet at kaste lidt mere end et par kg i det til at starte ud med?


  • #6   1. jan 2011 vil altså gi de andre ret du må sgu udtrykke dig meget bedre er svært at rådgive dig når man ik ved noget som helst hvad du søger du må da vide om du søger noget der kan flytte noget luft eller om du søger noget der kan spille rent og klart det ville være en rigtigt god ting at få fastlagt så kan man også bedre rådgive ud fra det

  • #7   2. jan 2011 tonny k: nu har jeg læst hvad du startede med at skrive igen, og jeg kan stadig ikk se hvor der står snarre 2,000 end 70,000 kr.

    der er mange der gerne vil hjælpe dig, men du er nød til at finde ud af hvad du mere præcis søger...

    hvad er dit max budget? for hvis det er snarre 2,000 så kommer du desværre ikke langt. og det ville da være en skam når du har købt en lækker tv

    skal det mest bruges til film eller mest musik

    skulle det helst spille højt, så naboerne klager, eller skal det spille så englende synger??

    prøv og start med at kigge på nogle forskellige hifi hjemmesider, f.eks hifiklubben.dk hvis hifi er meget nyt for dig har de en side der handler om tips om lyd og billed.

    prøv og find noget der ser ud til at fungere hjemme i din stue, til ca. det budget du har til rådighed, så starter du bare et nyt forum spørsmål om det anlæg du har fundet og så tager vi den der fra. så vil du få mange forskellige meninger på det du har fundet og helt sikkert andre forslag til hvad der kunne være bedre at inverstere i.

    prøv evt at google lidt efter andre hifi hjemmesider.

    mvh. John Z


Kommentér på:
budget/brugt anlæg???

Annonce