{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af bananstik?
  • #1   20. dec 2010 (link fjernet)

• #2   20. dec 2010 Lille flad skruetrækker ind, også brække "inder" ringene forsigtigt ud .. vupti så passer bananstikkene

• #3   20. dec 2010 Arg nedern.... fandme surt... får næsten lyst til at købe en ny forstærker nu... smiley

Den fucker også fuldstændig rundt nu... den gider ikke spille højt selvom jeg har alle 4 højtalere sat til nu og købt et argon kabel til lyd for at se om det var det gamle som var for lille.... det har spillet fint nok før men nu er den helt ude og skide... ved ikke hvad jeg skal gøre...

• #4   20. dec 2010 Jeg ville stærkt råde dig til at lade være med at pille, inden du ender med at futte det hele af.
    Nu har forstærkeren heller ikke godt af at trække 4 højttalere på 1 kanal (Så i dit fotoalbum, at du havde kørt det hele på højre kanal, fordi du har brændt venstre af) - du overbelaster den og specielt når du skruer op til diskoteksniveau.

Jeg har linket dig to forstærkere i dit tidligere indlæg, hvor du også spurgte til køb af ny forstærker.

• #5   20. dec 2010 så det vil sige at hvis jeg fik den lavet så den ikke fejler noget og montere det ordentligt burde det spille igen?

• #6   20. dec 2010 pa amp ??? er rimlig ny indenfor det her... så kan du ikke lige skrive hvad pa står for

• #7   20. dec 2010 okay.... kan de også ligne sådan en som jeg har stående???

• #8   20. dec 2010 Når du har tilsluttet et sæt højttalere, til højre A terminaler og samtidig 2 sæt højttalere til højre B terminaler, kan du ikke forvente noget godt resultat. Nu spiller du vel ikke på alle højttalere på en gang ?

Hvis du har haft flere højttalere, tilsluttet samme terminaler før, forstår jeg godt, den venstre kanal på forstærkeren er brændt af - det samme sker snart for højre kanal.

Køb et "alt i en" minanlæg, og spil med det som det er, uden at tilslutte extra højttalere - du får bedre lyd end du har nu, og endda i stereo.

Kommentér på:
Montering af bananstik?

Annonce