4.339 visninger
|
Oprettet:
Montering af bananstik? {{forumTopicSubject}}
Har et problem kan ikke finde ud af at montere dem på min forstærker er der sådan en slags jernting som blokere for stikkene nogen som ved hvordan jeg fjerner dem?
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 27
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 21 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 189
jan 2010
Den fucker også fuldstændig rundt nu... den gider ikke spille højt selvom jeg har alle 4 højtalere sat til nu og købt et argon kabel til lyd for at se om det var det gamle som var for lille.... det har spillet fint nok før men nu er den helt ude og skide... ved ikke hvad jeg skal gøre...
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Nu har forstærkeren heller ikke godt af at trække 4 højttalere på 1 kanal (Så i dit fotoalbum, at du havde kørt det hele på højre kanal, fordi du har brændt venstre af) - du overbelaster den og specielt når du skruer op til diskoteksniveau.
Jeg har linket dig to forstærkere i dit tidligere indlæg, hvor du også spurgte til køb af ny forstærker.
jan 2010
jan 2010
jan 2010
jun 2008
Følger: 27 Følgere: 28 AV-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 1.360
Hvis du har haft flere højttalere, tilsluttet samme terminaler før, forstår jeg godt, den venstre kanal på forstærkeren er brændt af - det samme sker snart for højre kanal.
Køb et "alt i en" minanlæg, og spil med det som det er, uden at tilslutte extra højttalere - du får bedre lyd end du har nu, og endda i stereo.
Montering af bananstik?