{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fikse lampeudtag og lave stikkontakt 1.500 kr.
  • Slået græs, fjernet ukrudt i et lille stenbedog kørt affald på lossepladsen. Pap og haveaffald 1.200 kr.
  • Rod opgravning 1.250 kr.
  • Ekstra hånd i haven 500 kr.
  • Disposal of cardboard boxers 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cerwin-vega v-serie
  • #1   31. maj 2006 kan man så også godt bare gå ned at købe to "løse" Ikon serie enheder!?? smiley

• jepe s
    jepe s Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   31. maj 2006 men simon, tror du det er smart, den er jo slet ikke ligeså følsom som cerwin-vegaerne.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 12
    #4   31. maj 2006 Vil du sætte ikon enheder i, i stedet for Cerwin Vega? Det bliver nok ikke noget godt resultat.
    Så skal du da i hvert fald være heldig at det hele passer så tingene kan sidde ordentlig fast blandt andet. Så laver det da i hvert fald ikke rysteleser.
    Og du ved jo rystelser = forringelse

• jepe s
    jepe s Tilmeldt:
    maj 2006

#5   31. maj 2006 det tror jeg ikke man kan heller, de mellemtoner som sidder i ikon laver også bas. den melletone jeg har er lukket bag til, det skal den nye der skal i vel også være, ellers kommer den jo til at står og hoppe, der kommer jo tryk på nå jeg fyrer op, det kan vel ikke være godt?

• jepe s
    jepe s Tilmeldt:
    maj 2006

#6   31. maj 2006 har snakket med dem. de skal ha ca. 500 for en ny enhed, synes bare ikke det er det værd at gi for den.

Kommentér på:
cerwin-vega v-serie

Annonce