{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

effekt falder i styrke efter et par se {{forumTopicSubject}}

hey, oplevede noget mærkeligt, min ene NAD c272 effekt (brokoblet) faldt i styrke kort tid efter jeg havde tændt den. så stereo billedet var totalt fcked up.
men når jeg slukkede den og tændt den kort efter igen, virkede det fint, men efter 5 sek faldt den igen,

nu har jeg haft den slukket et par gange og nu ser det ud til at det er væk ?

er dette noget jeg skal være bekymret for ? har lige købt den effekt for et par uger siden brugt.

hvad kan det være den fejler hvis de ter ?, en gammel kondensator ?
det skal lige siges at jeg ikke lagde mærke til nogen forskel om det var lav volume eller lidt højere (ikke vold højt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  effekt falder i styrke efter et par se
  • #1   6. sep 2010 Det kunne godt lyde som en kondensator, i mine øre.. Jeg har aldrig selv oplevet det med min c272, så jeg ville nok tage det til efterretning, hvis jeg var dig.. smiley

  • #2   7. sep 2010 kontroller i første omgang om kablet kunne have noget at sige har jeg oplevet før.? kan dog ikke forklare hvorfor den starter med høj effekt også taber den uden at kablet flyttes, men eller ville jeg give per N ret


  • #3   7. sep 2010 hej tak for svarende.

    har lige lejet og lyttet lidt mere i dag.
    og tror jeg er kommet frem til at den ene effekt ikke spiller hele frekvens skalaen, sys der mangler noget lyd til mellemtonen.

    jeg vil prøve at bytte rundt på effekterne og højtalerne for at se om det er højtaler eller effekt den er glat med

    har dog tænkt på at tage den med på arbejde og smide lidt frekvenser på den go måle outputtet og de hvad den så siger. Om der er jævn forstærkning eller ikke.


  • #4   7. sep 2010 go idé smiley

  • #5   12. sep 2010 så kan jeg komme med en opdatering smiley
    og en god en af slagsen enda
    det viste sig at være knappen mellem "fix og VAR" indgangene der havde sat sig i midten så begge signaler kom igennem. efter at have sat den til FIX virker den upåklageligt igen smiley
    jeg må have snittet den da jeg flyttede rundt på dem sidste gang da det var siden jeg gjorde dette at der var problemer.
    tak for supporten drenge


  • #6   12. sep 2010 Dejligt at du fandt fejlen : )

    Du kører brokoblet på 4 ohms højttalere, presser det ikke dine 272'ere ?
    Har du prøvet at bi-ampe istedet - det burde give lidt mere kontrol over basserne.



  • #7   13. sep 2010 i databladet til c272 siger de at det ikke er recomended at gå under 8 ohm når man brokobler men de kører fint med 4 ohm.

    jeg har overvejet at bi-amp dem ja, må lige prøve en dag når jeg har tid til at trække nye kabler


Kommentér på:
effekt falder i styrke efter et par se

Annonce