{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mixerpult - Hvor til billig penge ?
  • jakob p
    jakob p Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #1   28. jul 2010 Har kigget på den her - http://www.coolstuff.dk/ION_Discover_DJ
    Ved godt det er plast, men har ikke rigtig andre forslag, derfor jeg håber i kan hjælpe (:

• #2   28. jul 2010 Den der får du ingen glæde af, du skal have dig en professionel pult.
    Det behøver ikke være top of the line, men det skal kunne de ting en DJ har brug for.
    Jeg sælger selv et fantastisk opstarts sæt, som er fra verdens førende Dj-udstyrs-producent Pioneer. Det ligger nok en del over dit budget, men det er uden tvivl den bedste DJ pult for en nybegynder:
    http://www.hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=22270
    Meen, behøver du ikke det bedste, så kan du købe nogle af Reloops kopier, de er ikke lige så gode, men dem kan man sagtens nøjes med.

Endnu billigere kan du gøre det, hvis du køber noget af udstyret fra slutningen af 90'erne, hvis du fx køber en Denon 2500 eller 2600F og en billig Behringer VMX 1000, så burde du ogs være godt kørende

• #3   28. jul 2010 Håber det hjalp lidt smiley

- Et godt råd på vejen, køb gode mærker, som fx. Pioneer. Så er det også nemmere at sælge igen

• #4   29. jul 2010 Det du har fundet det, er en såkaldt Midi-Kontroller, kort fortalt styrer den blot et computer-program. Det er sådan nogle ting man skal holde sig fra smiley

Min ide, ville være at starte med at købe 2 cd-afspiller af en rimelig kvalitet + en mixer. Og som Andre også har ret i, er pioneer den rigtige vej at gå.

Men hvad er dit budget? smiley

• jakob p
    jakob p Tilmeldt:
    feb 2009

#5   29. jul 2010 Uha, det er vist alt for lavt kan jeg godt se ..
    Jeg kan slet ikke komme op i vær heden af det det koster kan jeg se ..
    Har 2000-2500 at gøre godt med ..

• #6   29. jul 2010 jakob P, så vil jeg anbefale dig at spare lidt længere smiley

• jakob p
    jakob p Tilmeldt:
    feb 2009

#7   29. jul 2010 Og må meget gerne være et hvor jeg kan bruge alt mit musik på min bærbar (:

• jakob p
    jakob p Tilmeldt:
    feb 2009

#8   29. jul 2010 det er bare sådan noget her som det jeg tænker på . http://www.dba.dk/pulten-til-djen-der-vil-proeve/id-67236260/

Kommentér på:
Mixerpult - Hvor til billig penge ?

Annonce