{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.220 visninger | Oprettet:

Kenneth M
Kenneth M
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 25

Alternativ til HiFi Klubben {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Kæresten og jeg skal til at bygge nyt hus, og jeg skal i den forbindelse ud og have købt mig nogle nye højttalere, forstærker, tv osv.

Jeg tænker bare på, er der noget alternativ til HiFi Klubben? Altså en forretning hvor jeg kan komme ind og hører højttalerne spille osv. Helst i syd- og sønderjylland?

Vh.
Kenneth Mikkelsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til HiFi Klubben
  • #1   15. jun 2010 så skal du da ha indbygge højtaler i væggen, og trådløs musik i huset

• #2   15. jun 2010 Av-connection i sønderborg

• #3   15. jun 2010 ja for dælen da. husk nu massser af rør i væggen til højtaler samt signal kabler og div... få lavet en god plan over alle dine ønsker , så du bliver fri for at have alle de kabler der ligger og flyder.

• #4   15. jun 2010 http://www.hifi-freaks.dk/webshop/

Hifi-Freaks i Esbjerg. Har handlet der, og har fået en virkelig god service. smiley

• #5   15. jun 2010 søren m ? har de åbent der ? ligner et firma der er gået konkurs... altid rodet og halvt udpakket

• #6   15. jun 2010 Hifi-freaks konkurs??? håber sku ik. så får jeg da aldrig mine nye højttalere...

• #7   15. jun 2010 Tvivler sgu stærkt på, at de skulle være gået konkurs. De er blevet rimeligt populære, især gennem fælleskøb på www.recordere.dk . Så de har nok en rimelig omsætning.

• #8   15. jun 2010 det var osse en joke smiley deres butik er ikke noget at råbe højt om sys jeg

• #9   15. jun 2010 Sound2Vision i Viborg

• #10   15. jun 2010 Tape Connection i århus

KT Radio og under navnet expert nu, ligger i odense

lydspeciallisten, hvis der ligger en der nede, ellers ligger der en i århus

• #11   16. jun 2010 Bemærk han skriver "Helst i syd og sønderjylland" smiley
    Århus og Viborg er måske lige lovligt langt væk!

Hifi-freaks.dk er seriøse, og de giver en god service!
    Esbjerg er jo heller ikke så langt væk, hvis du bor i sønderjylland smiley

• #12   16. jun 2010 jeps kan godt ske, men hvis man gerne vil besøge seriøse hifi-butikker som ligner hifi-klubben så skal man nok udvide søgefeltet lidt. var mere derfor jeg skrev Sound2Vision på for så har han noget at vælge imellem.

• #13   16. jun 2010 Jeg kan kun tilslutte mig Tape Connection. Jeg købte mine Dynaudioer hos dem i KBH, før jeg købte dem, lånte jeg et komplet sæt Monitor audio RX1 samt en Atoll 200 med hjem, uden nogle problemer, dog mod et mindre depositum. Rigtig god service, og rigtig god rådgivning, de giver sig tid til at hjælpe.

Hifi klubben er det sværre ved at minde for meget om Seven 11, gå ind, køb og gå igen.

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 25
    #14   17. jun 2010 Tak for alle budene, nu har jeg da lidt at vælge imellem smiley

Grunden til at jeg er på udkig efter en anden "HiFi pusher" er, at jeg for nyligt var inde med min NAD forstærker fordi den skulle til rep under udvidet forsikring. Den kom så tilbage for en lille uges tid siden, og tro det eller lad være, men den laver sørme stadig de samme fejl, + lidt ekstra. De sagde at der ikke var deres problem, men at de da godt kunne prøve at sende den ind igen?????
    Hallo makker, den er købt hos dig, så gu er det dit problem!!!!!!!

Derudover har de igennem længere tid haft et LG LCD hængende i udstillingen ved deres højttalere. Denne solgte han til en kunde mens jeg var i butikken, med forvisning om at den kun har hængt der siden igår (mandag red.), den har hængt der siden omkring februar, da jeg var inde og købe min Bluray afspiller.

Jeg har aldrig oplevet ringere service, jeg sætte aldrig mine ben i den forretning igen!!!!!!

Nu er der jo kun to HiFi Klubber i sønderjylland, og det var ikke Sønderborg vi snakket om her, så kan folk selv regne ud hvor der er. Vil absolut ikke anbefale den forretning til nogen!!!!!!!

Vh.
    Kenneth

• #15   17. jun 2010 Hvis jeg var dig ville jeg tage en smut op til sound2vision i Viborg. Selvom det er langt væk fra dig så er service niveauet i top. Jeg har købt alt mit harman grej deroppe og alt er efter bogen.

Kommentér på:
Alternativ til HiFi Klubben

Annonce