nyt pa anlæg {{forumTopicSubject}}
men syntes jeg løber hovedet lidt mod en mur
når jeg lsæer om det er blevet lidt i tvivl hvor folk helst vil have et diskant horn ....
nogle har talt om det er bedst i ca 170 cm over dancegulv
min egen erfaring er at lyden skal op i ca 2 m eller 220 da lyden kan brede sig bedre med et diskant horn der har en spredning på 60%
men hvad siger i andre mobile derude .
sættet kommer til at bestå af en sub i bunden og en top højtaler men det er toppen jeg er belevet lidt i tvivl om har nemlig fundet 2 forskellig
den ene i 170 cm højde oven på sub
den anden i 220 oven på sub
skyd løs drenge og piger
feb 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 50
feb 2009
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
Min erfaring siger mig, at det er godt, at hæve mellemtone/horn/what-ever mindst én meter over publikum.
Men skal siges dette var til udendørs brug (på skansen i en lille by), og til teater-brug, så der ligger nok en del forskelle der...
feb 2010
mn tror ikke vi vil gå op i 15 15 da 15" er en smule langsommer en 12"
og desuden er der også noget mere vægt p en 1515
og der lander vi på ca 220 ca og vi spiller for ca 800-1000 ménnesker i et telt så det er stort set som fri luft .
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 16 AV-enheder: 2 Emner: 25 Svar: 145
feb 2010
det de rmed at lade toppende flyve kunne være en go ide men højden bliver bare et problem da sådan et telt ikke er så forbandet højt ude i siderne og til tider skal vi rykke os lidt for at gøre plads til bands og videre og derefter kan vi gi den gas men andre gange kunne det måske lige lade sige gører . men det er ikke noget jeg vil expermiter med pt .
jeg ville bare finde ud af hvor og hvordan i gør med jeres toppe .
nyt pa anlæg