{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Ronnie B
Ronnie B
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 50

nyt pa anlæg {{forumTopicSubject}}

men syntes jeg løber hovedet lidt mod en mur
når jeg lsæer om det er blevet lidt i tvivl hvor folk helst vil have et diskant horn ....

nogle har talt om det er bedst i ca 170 cm over dancegulv

min egen erfaring er at lyden skal op i ca 2 m eller 220 da lyden kan brede sig bedre med et diskant horn der har en spredning på 60%

men hvad siger i andre mobile derude .

sættet kommer til at bestå af en sub i bunden og en top højtaler men det er toppen jeg er belevet lidt i tvivl om har nemlig fundet 2 forskellig

den ene i 170 cm højde oven på sub

den anden i 220 oven på sub

skyd løs drenge og piger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt pa anlæg
  • Ronnie B
    Ronnie B Tilmeldt:
    feb 2010

#1   12. jun 2010 sorry i overskriften skuller der have stået pa htt

• Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
    #2   12. jun 2010 Har ikke arbejdet med mobil-disko i den forstand, men har sat noget lyd op for teatre og andre events ude i det fri.

Min erfaring siger mig, at det er godt, at hæve mellemtone/horn/what-ever mindst én meter over publikum.

Men skal siges dette var til udendørs brug (på skansen i en lille by), og til teater-brug, så der ligger nok en del forskelle der...

• Ronnie B
    Ronnie B Tilmeldt:
    feb 2010

#3   13. jun 2010 nu skal vi kører med dobbelt 18 i bunden og så en topboks med med 2 12" og et horn på 1,4 eller 2 hved vi ikke helt endnu

mn tror ikke vi vil gå op i 15 15 da 15" er en smule langsommer en 12"
    og desuden er der også noget mere vægt p en 1515

og der lander vi på ca 220 ca og vi spiller for ca 800-1000 ménnesker i et telt så det er stort set som fri luft .

• #4   13. jun 2010 tror du skal have nogle flere bund kasser på. ellers mister du bassen helt i sådan et stort telt

• Ronnie B
    Ronnie B Tilmeldt:
    feb 2010

#5   13. jun 2010 nej vi har pt haft det kørende med 4 18" og lyden har skam været fin nok man skal jo også passe på naboer osv med lyden nu er det 6 år i træck vi spiller i det samme telt så det er ikke noget helt nyt for os .

det de rmed at lade toppende flyve kunne være en go ide men højden bliver bare et problem da sådan et telt ikke er så forbandet højt ude i siderne og til tider skal vi rykke os lidt for at gøre plads til bands og videre og derefter kan vi gi den gas men andre gange kunne det måske lige lade sige gører . men det er ikke noget jeg vil expermiter med pt .
    jeg ville bare finde ud af hvor og hvordan i gør med jeres toppe .

Kommentér på:
nyt pa anlæg

Annonce