{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bi-wire
  • #1   13. maj 2006 Jaa ... altså jeg ved det ikke helt .. kunne godt også tænke mig og vide det ...

• #2   14. maj 2006 jamen det er jo bare at bass og mellemtone/disknat får kræfter på en anden måde. men bi amping er jo at den de får en forstærker hver for sig...mener jeg da hvert faldnok

• #3   14. maj 2006 Bi-wire: Der tilsluttes to sæt ledninger til højtalerens højtalerterminaler og disse tilsluttes forstærkerens A(+B) udgange ... - Det er en smagssag om man synes der er nogen effekt ved at tilslutte i udgang A OG B, da B blot er afledt fra signal A.

Bi-amping er nok det du taler om her.
    Her bruger man to (eller flere) forstærkere til den samme højttaler. Den første forstærker kan tage sig af de lave frekvenser (dybe toner), den anden af de høje (toner). Man kan enten benytte delefiltret i en højttaler med separate terminaler til dybe og høje frekvenser, eller man kan benytte et elektronisk delefilter med enhederne koblet direkte til forstærkerne.

• #4   15. maj 2006 Det er til at få en ekstra power, eller fordi at basserne har en dobbelt svingspole. En sådan svingspole kræver ekstra kræfter. Det er ihvert fald hvad jeg tror.

Thomas Kvist

Kommentér på:
Bi-wire

Annonce