679 visninger
|
Oprettet:
CV opgradering {{forumTopicSubject}}
Lå forrige nat og ku ikke falde i søvn, eftersom en her inde havde fået mig til at se det negative ved den sikring der er i de højtalere, som står i vejen for at tykke kabler og masser af kræfter ikke kan slippes løs....
lagde så og tænkte på, om man skulle lave et gennemført projekt, noget der ligner helt nyt dele filter nye fede ledninger over alt i lortet ?
nu er jeg ikke nørd, så jeg kan ikke selv lave dele filter, derfor vil jeg oss gerne høre fra en geek her, om der er mulighed for om det kan lade sig gøre at opgradere dem til at være bedre end de er
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Emner: 12 Svar: 1.746
Fjerner du eventuelle sikringer, er der stor chance for nedsmeltning, hvis de får noget at leve af.
Delefiltret kan snildt forbedres, men om det ville være spild af penge, vil jeg helst ikke udtale mig om.
Vi har jo alle forskellige synsvinkel på tingene.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 124
De kræver meget mere plads og så skal de ikke stå helt op af væggen men gerne have 1 meter til bag og sidevæg da det er en basreflex højttaler....
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
en ting er at der sidder en sikring, den beskytter alligevel lidt dine enheder nu når du voldtager den med hardstyle tecno O.L.
en anden er, at de enheder der sidder i de højttalere er af så ringe kvalitet, at det ville være sjovere og bedre at smide pengene ud i lokommet
ja jeg er sgu ked af at disse dine højttalere, men de ÉR virkelig så ringe
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 838
men ja jeg ved skam godt det er en lorte højtaler, og derfor jeg nok ville se om jeg kunne gøre noget ved dem i stedet for at nærmest smide dem ud.....det var sjovt de første 20 timer man hørte på dem, nu har man fået nok desværre
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 124
Måske du skulle kigge efter noget brugt JBL i stedet for , de kan også spille højt og har en meget bedre lyd end CV .
men der er selfølgelig også andre alternativer ...
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 838
CV opgradering