{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Nye front? Kender i Audio Studio? {{forumTopicSubject}}

Lige nu kører jeg
Front:
Audio Studio A4-40
Center:
DALI Concept CT centerhøjttaler
Subwoofer:
DALI Concept Sub 12 subwoofer
Bag:
DALI Concept 1 højttaler

Jeg tænker på at skifte mine front fordi de passer ikke rigtig ind da al er kirsebær udentagen dem (de er sorte) og så har jeg på fornemmelsen at de ikke kan følge med resten og ødelægger det hele lidt men det må vel testes

Hvis jeg skulle have nye front hvad skulle det så være? Det skal være kirsebær, og så tænker jeg max 2000 pr højtaler, jeg har været inde i hifi klubben og der har de gulvhøjtalerene af concept 1 til 2k pr stk, lyder det fornuftigt eller kan jeg få mere til den pris et andet sted??

Mvh Nicolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye front? Kender i Audio Studio?
  • #1   30. apr 2010 Concept-serien stinker. Den er kun beregnet til at spille højt og uforvrænget, lidt ligesom de nyere CV modeller.

Jeg ville nok satse på et sæt brugte højttalere, når du har det budget at gøre med for du får ikke meget nyt til de penge.

• #2   2. maj 2010 Jeg kan ikke se hvad der er galt i at spille højt og uforvrænget??? Og jeg synes selv lyden er fin når den er lav

• #3   2. maj 2010 Fordi du kan få andet brugt, som er lysår bedre end Concept serien, men så længe du synes lyden er god i dem så er alt jo godt.

• #4   2. maj 2010 Undskyld jeg lige giver min mening til kende.

Men jeg citerer dig lige til at starte med:
    "lyder det fornuftigt eller kan jeg få mere til den pris et andet sted??"

Allan A svarer så rent faktisk på dit spørgsmål - og du begynder hurtigt at gå i fosterstilling og stikke tommeltåtten i munden.
    Hvorfor ikke prøve at høre på, hvad manden har at foreslå, i stedet for at benægte det med det samme, fordi dit valg af højttalere IKKE er det ypperste på markedet til den givne pris?

Kommentér på:
Nye front? Kender i Audio Studio?

Annonce