1.302 visninger
|
Oprettet:
har nongen haft købt denne hypex 8,0 {{forumTopicSubject}}
http://frequence-shop.dk/produkter/30-sub---amp-plate-amps/527-subwoofer-forstaerker-800w/
da jeg måske har overvejet den til at kører noget sup på noget 15" eller 18" men ville bare hører om nogle har prøvet og købe sådan en her .
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 9 AV-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 152
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 26
feb 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 50
og de skal være kraftige til det jeg skal bruge dem til .
jan 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
De er Rigelig kraftige
Skriv evt dine tanker om effekt og enhed du vil bruge eller al verdens andre spørgsmål vedr. deres produkt. der er god korrespendance mellem dem og de rare at snakke med
feb 2010
dette er en af enhedderne
og så skal jeg bruge 1 forstærkere til en 18 bagladet horn også det er merer derfor jeg spørger om det og den du henviser til tror jeg sku ikke kan trække bare 15" men hvem ved jeg har det bare bedst med at have dobbelt op af hvad en enhed kan klarer så den ikke klipper og brænder af .
og da jeg vil prøve og bygge passive htt om til actibve ville jeg starte med suberne så derfor dette her men har skam søgt helt vildt på nettet efter en masse forskelige forstærkere men problemmet er bare kan den trække den det er skam mere det jeg er ude i .
syntes ikke der findes så mange kraftige forstærkere til indbygning som det jeg søger og når man ringer rundt til disko crosisterne kan de ikke skaffe intr forstærkerer dsv
feb 2010
jan 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
men Eathquake har også en monoblok der lavet til at bruge som ekstern subforstærker med indstillingsmulighederne på. og endnu et bonus er, at det er klasse J forstærkere
har nongen haft købt denne hypex 8,0