{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Mp3 Players {{forumTopicSubject}}

Hej Hg

Nu har jeg længe gået og brændt inde med, om det virkelig kan passe at der ikke findes nogle mp3 afspillere som virkelig sparker R**.
Jeg har selv nu en Ipod Touch 3g, og en creative zen stone, og er stadig ikke helt tilfreds.

Er der nogen mp3 afspillere i kan foreslå som virkelig sparke R**, ligemeget pris.

Håber i kan komme med forskellige gode forslag i dette forum.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mp3 Players
  • #1   23. feb 2010 Hvad er kriterierne... ud over den fysiske afstraffelse som den skal kunne udmønte smiley

Kunne ikke lade være... LOL.

• #2   23. feb 2010 Hehe.. Tak for svarene..
    Når jeg tænker sparker røv.. Så tænker jeg spiller rent, kontant, og dejlig klart, og så lidt støj som muligt.. Højt skal det selvfølgelig også kunne, men kan de fleste..
    Jeg bruger Denons AH-C551 earplugs smiley

• #3   23. feb 2010 Tror det du har ligger meget tæt på.

http://reviews.cnet.com/best-mp3-players/

• #4   23. feb 2010 Gid der fandtes High End Mp3 players.
    For jeg bruger min mp3 meget i løbet af dagen.
    Men ja du får samme resultat som mig, at det nok ikke bliver meget bedre end det jeg har.

• #5   23. feb 2010 Jeg har et mediecenter app i min HTC Hero som jeg bruger til at streame music med, men bruger aldrig earplugs. Er ikke så meget fan af at få blæst musikken direkte ind i trommehinden - det er ikke nogen god ide. Jeg har tidligere altid haft en tendens til at spille for højt med earplugs - primært fordi jeg brugte det mest når jeg bevægede mig i larmende områder (cyklede eller lignende).

Men tilbage til Hero'en. Synes den klarer opgaven fint, og bare det at den har et alm. jack-outlet er jo fantastisk smart.

• #6   23. feb 2010 Jeg er også blevet meget fosrigtig på det område da min søster pludselig fik midlertidig tinitus pga earplugs, hun var heldig, så jeg passer også på nu.. Men hører det stadig meget, da jeg er afhængig af musik, og bruger det udenfor mit hjem..

Men må indrømme at mobiltelefoner er jeg ikke god til, så får nok aldrig en vild telefon da jeg har tendens til ikke at passe på min telefon.. Desværre

• #8   23. feb 2010 Andreas... nej det tror jeg heller ikke... men i forhold til at sidde foran højtalerne i stuen er der betydelig forskel.

• #9   23. feb 2010 Jan V:
    Det ser meget tiltalende ud, og især hvis den spiller bedre som du siger

Andreas H:
    Jeg er skam helt tilfreds med mine earphones :). Har testet dem på anlægget for jeg tænkte nemlig det var earplugsene som jeg ikke kunne lide, men det forholder sig ikke sådan.. smiley

• #10   24. feb 2010 Find dig en gammel creative touch 40GB.

Den har jeg, selvom den snart er 5 år gammel.
    Men det er den bedste afspiller synes jeg.
    Jeg har også lagt alle cd`er ind som wma los les istedet.
    Og og det skulle være bedre end mp3 filer.
    Så det har jeg ingen af på den.

Kommentér på:
Mp3 Players

Annonce