{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.248 visninger | Oprettet:

Kim M
Kim M
Tilmeldt:
20. nov 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Aktiv-Subwoofer tilslutning {{forumTopicSubject}}

Det er måske et dumt spørgsmål, MEN

hvordan tilsluttes en Aktiv subwoofer?

Skal forstærkeren have en subwoofer udgang (de gule chinch) eller er der andre muligheder?

Jeg spørger da jeg har to NAD effekt hhv forforstærker men ingen har en subwoofer udgang. Bliver jeg nødt til at købe en anden forstærker for at udnytte en aktiv sub?

Har et sæt B&W højtaler og mangler en aktiv subwoofer når jeg ser film.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiv-Subwoofer tilslutning
  • #1   25. jan 2010 hvad for en forforstærker er der tale om?

  • #2   25. jan 2010 Har de ikke pre-out?.
    hvis ja.
    så skal du bare skaffe dig et mono sub kabel.


  • Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   25. jan 2010 Ja det kunne jeg godt... Men har følgende problem:

    Min forforstærker er en NAD stereo amplifier 314 og af en eller anden grund (jeg aner intet om det) kører jeg med to chinch fra pre out i noget der hedder main in. Ellers spiller musikken ikke. Når jeg i stedet for kører fra tape 1 out til main in spiller musikken, men nu på fuld skure og jeg kan ikke regulere på lydstyrken.

    Jeg har haft nogen til at se på det som har lidt mere forstand end mig, men indtil nu ved vi ikke hvorfor det er sådan? Så hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg virkelig være taknemmelig. Men vil prøve at lege lidt med det...


  • Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #4   25. jan 2010 Har nu lige tilsluttet tape 1 udgangen til en forstærker jeg havde tilovers og den styrer nu subwooferen. Hvis jeg køber en aktiv sub gør jeg det så bare på den måde? Eller er det pre outen det skal gå over?

Kommentér på:
Aktiv-Subwoofer tilslutning

Annonce