{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Bose {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har overvejer at købe mig et bose sorround system, har været nede i el-giganten og hører et bose system de har dernede "BOSE Lifestyle V20" til 15000,-.
Synes det lød kanon't godt.

Nogle der har erfaringer?

Findes der andre sorround systemer som i kan anbefalde, det skal være små højtalere med sub. til, og der skal være reciever med.

/tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bose
  • #1   7. jan 2010 Hvis det skal være småt, og til en pris der er overkommelig som 15 klik nu er.

Så finder du nok ikke så meget nyt der er bedre.

prøv evt. og kigge på crtv.dk

Der er også bose

• #2   7. jan 2010 prøv at høre nogle af de nye samsung systemer med blueray væghængt afspiller. i mine øre lyder de meget bedre og koster en tredjedel af bose.

• #3   7. jan 2010 Ikke for at sige noget om dit valg søren, men jeg havde ikke mit lifestyle 48 i mere end et par uger før jeg solgte det igen, det har ikke standart hdmi, det styre ikke signaler super godt. lyden er lidt flad og man får ikke rigtigt nok lyd for pengene. hvis det var at man skulle gå efter design er det dog super fint, jeg havde dog købt et 5.1 M & K og en god surround forstærker istedet

• #4   7. jan 2010 OK jeg skal lige være med her...

Ole du synes Lifestyle systemerne er flade i lyden og så anbefaler du et slamsung anlæg med blu-ray til 5k?

Den er jeg ikke helt sikker på jeg kan følge.

Skal man have noget kompakt lyd der skal fylde et rum uden selv at optage plads er bose uden sammenligning vejen man skal gå.

• #5   7. jan 2010 Jeg syntes lifestyle er forældede og ikke giver nok fylde forhold til hvad der ellers er på markedet. Jeg ved hvad jeg snakker om da jeg selv har haft et 48 og personligt mener jeg at et samsung anlæg som: http://www.pricerunner.dk/pl/86-1240549/Hjemmebiograf/Samsung-HT-X725-Sammenlign-Priser
    Er et meget bedere køb til prisen, eller et godt sæt m&k.
    Jeg forstår virkelig ikke at folk syntes bose spiller godt, jeg forventede helt vildt af dem da jeg købte dem, og ja de var pæne men så var det gode ligsom også sagt.

• #6   7. jan 2010 glem det mand

find de mindste højttalere i kan finde, som spiller hæderligt, og find så en subwoofer på en 8-10" en god kvalitet, så har du også penge til en ordentlig snurrerundt forstærker

jeg køber ALDRIG sådan noget bose-lort eller andre sådanne skodpakker...........det er CRAP

• #7   7. jan 2010 nej giv mig de 15000 så ksla jeg finde et andlæg til dig der er diskret og samtidig losser det bose og andre anblæg som det så hårdt i røven så det falder ned af væggen

M&K var også en mulighed

• #8   7. jan 2010 Jeg har det meget svært med Bose. Jeg synes ikke det er pænt og så lyder det som det der er: Et mikroanlæg med små højtalere med enheder af tvilvsom kvalitet... Der findes helt sikkert bedre alternativer!

• #9   8. jan 2010 Kunne ikke være mere enig.

Bose er ikke andet end design og funktionalitet.

Der findes mange bedre alternativer.

Jeg vil ikke sige det er direkte ringe lydmæssigt, men det er forældet rent teknisk som andre osse kommer ind på

• kenneth p
    kenneth p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #10   8. jan 2010 Fen styk af dem og en okay 10" sub og en god souroundt forstærker
    (link fjernet)

• #11   8. jan 2010 kenneth, jer er enig

• #12   8. jan 2010 Ja er osse enig med kenneth. Bose er kun aktuelt hvis man ønsker smart design.

De var mere seriøse tilbage i 70´erne og 80´erne men de har altid været meget overvurderet

• #13   10. jan 2010 køb hva du synes lyder godt.. det er jo trods alt dig der skal høre på det..
    det nytter jo ikke at du køber et sytem andre anbefaler fordi det lyder godt i deres øre.
    det er i hvert fald mit råd til dig..
    god fornøjelse

Kommentér på:
Bose

Annonce